Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Lääkityksenä vain clomifen+Pregnyl. Nyt viimeinen yrityskierto tällä lääkityksellä ja seuraavaksi sitten IVF suunnitteilla.

Eilen seurantaultrassa kp 13 oli näkyvissä yksi 18,2 mm follikkeli ja ohjeeksi sain pistää illalla Pregnyl-piikin. Mietin vain oliko liian aikaista ja puhkeaako se follikkeli " raakileena" ... Gynen mukaan ovis olisi tänään.

Kierto on 27 vrk.

Eli tietäiskö kukaan menikö ajoitus pieleen?

Kiitos jos joku viitsii vastata.

Kommentit (6)

Minusta tuo 18,2-millinen kuulostaa hvyänkokoiselta, sillä pregnylihän vielä antaa lisävauhtia muniksen kasvulle ennen irtoamista!! Näin ainakin lääkäri minulle joskus sanoi :)

Mulla oli syksyllä 4 clomikiertoa, joissa yhdessä myös Pregnyl. Sitten tuli muutaman kk:n tauko ja nyt kolmas Clomi+Pregnyl kierto.

Mulla myös yksi lapsi (2004), joka sai alkunsa Clomi-Pregnyl-yhdistelmästä tokalla yrityskierrolla.

Mä en kans muista minkälainen follikkeli silloin oli.

Nyt gyne vaan sanoi, ettei tuo Pregnyl aina ole kovin kannattava vaihtoehto, sillä jos sen pistää liian aikaisin, munasolu voi tavallaan jäädä epäkypsäksi. Lisäksi muistan täältä lukeneeni, että monilla on ollut tosi isoja (jopa 25mm:n) follikkeleita ovisaikaan. Mulla ovistestit tuntuvat näyttävän maksimissaankin kontrolliviivaa haaleampia viivoja, että ota niistä sitten selvää... Plääh, kun on vaikeeta. Oon itse pyytänyt näitä kontrolliultria, jotta sais vähän selvyyttä ovisajankohtaan.

Ahdistavaa. Ja mies ei millään suostuisi IVF:ään. Että tähänkö tämä nyt sitten jää... Olen 38v. jo, joten saas nähä.

Onnea sulle yritykseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Musta ei varmaan ole apua varsinaiseen kysymykseesi, mutta olen pohdiskellut samoja asioita. Monesko yrityskierto sulla on meossa?

Mulla on sama lääkitys, mutta seurantaultrista ei ollut puhetta..Kolmas kierto on nyt menossa ja olen varannut uuden ajan ja aion niitä vaatia. Mulla on yksi lapsi -99 samalla lääkityksellä ja silloin kävin seurannassa. En muista yhtään, minkä kokoinen follikkeli sillon löytyi, mutta lopputulos oli onnellinen. Nyt olen saanut ohjeeksi vaan tikuttaa ja plussapäivänä pistää. Joskus olen miettinyt, että voiko sitä pistää liian myöhään ja onko siitä mitään haittaa.Ja voivatko tikut olla väärässä/myöhässä.Viimeeksi nimittäin limantulo lakkasi lh-plussa-aamuna. Mulla ovis on tapahtunut (kai) kp 14. Kierto on 26-27. Jatkohoitomahdollisuuksia tässä mietiskelen ja vauvatoiveissa elelen..

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat