Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis eikö nää sivujen uusijat oikeesti ole tajunnut, että monille tulee näistä väreistä migreeni!!!

Vierailija

Siis ei ole vitsi. Mulle migreenitapuvaisena alkaa tehdä jo 15 minuutin palstalla olo huonoa. Eli siis, halusin tai en, mun on lopetettava tällä palstalla hengailu. Ja päivemmällä, kun täällä ekan kerran käväisin, huomasin jo muutamankin ihmisen kommentoineen samaa, joten tuskin olen ainoa. - Eihän siinä olisikaan mitään, jos joku yks hassu saisi näistä sivuista oireita, mutta jos jo ekana päivänä useampi on huomannut saman asian, niin sen pitäisi jo kertoa jotain. Todella epäonnistunut layout! -> Jos ihmisellä on migreeni tai huimaustaipumusta, niin tää väritys tekee todella pahaa. Ja aika monella on!

No, moikka sitten vaan kaikille. Pakko mennä pois, kun silmissä vilistää ja alkaa oksettaa. Sääli.

Kommentit (4)

Vierailija

Tää väritys on TODELLA pielessä, siis aivan kamalan hailakka ja jotenkin paha katsella. KÄrsin myös pahoista migreenikohtauksista, joten enpä taida ainakaan nyt jäädä testaamaan että pitääkö tämä asia paikkansa. Varmaan loppuu multakin surffailut; tosin se ei ole huono juttu lainkaan. Olen ollut tosi pahassa koukussa palstaan......

Eli nyt alkaa uusi elämä. Onneksi on kesäkin alkamassa!!!

Vierailija

"söpö limenvihreä"?

Siis ei todellakaan tarvitse olla migreeniherkkä tajutakseen, että tällaiset värit ruudulla eivät tee hyvää...Siis aivan eri asia kuin se, että TYKKÄÄKÖ vihreästä väristä. Mulle on ihan sama, onko palsta RUMA ulkoisesti, kunhan sitä voi lukea, mutta kun tämä palsta tällaisenaan sattuu silmiin!!

Kuinkakohan moni palstailija oikeasti pakenee kaksplussalle tai johonkin muualle (ainakin minä!)...Ja mitäköhän Vauvan ylläpito tekee, jos tosiaan sivuille tulee kauhea palstailijakato entiseen verrattuna, ja koko uusi hieno palsta jää aivan hiljaiseksi? Suostuvatkohan ottamaan vanhoja elementtejä takaisin, tai edes muuttamaan tän hirveen, särkyä ja huonovointisuutta aiheuttavan, perusvärityksen?

Vierailija

Mulla on ollut migreeni myös koko päivän. Kaksi buranaa olen vetänyt jokin aikaa sitten peräkanaa ja se auttoi vähän, nyt taas päätä särkee. Olen ihmetellyt että mikä mua nyt stressaa kun ei ole ollut migreeniä tosi pitkään aikaan :ooo. Olen käynyt palstalla aina välillä kuikuilemassa, työnteon ja kotitöiden välissä.

Uusimmat

Suosituimmat