Vierailija

Vauva olisi perheen 3. lapsi.

Kommentit (21)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ikää mulla mittarissa nyt 32, kohta 33 ja olen vastikään tavannut ihanan miehen, joka haluaisi minun kanssani lapsen. Mietin, että milloin uskallan moiseen hommaan ryhtyä, että se ei olisi liian aikaisin, mutta ei kuitenkaan liian myöhään. Lapsi olisi minulle toinen.

Kyllä asioita voi miettiä ääneen. Ymmärrän hyvin sinua kun näin jälkikäteen on hyvä todeta että lapset olisi pitänyt yrittää saada jo ennen 30v.

Tosiaankin - onhan täältä kyselty järkympääkin kuin minun kysymykseni. Ilmeisesti muutama on tympääntynyt omaan elämäänsä?!

Minä itse olen sitä mieltä että MINUSTA EI OLISI äidiksi enää 4-kymppisenä. Mutta sekin on VAIN minun mielipide ITSESTÄNI. Tosin jos joku haluaa äidiksi nelikymppisenä niin onnea vaan matkaan.

Kaikille muuten hyvää kevättä!!

Ja jatketaan sitä vauvan puuhaamista *virn*

terkuin,

ap

Itsekin tein toisen lapsen tuossa iässä ja hyvin meni. Monihan tekee ensimmäisensäkin nykyaikana vasta 40-vuotiaana... Ihmeellisiä kysymyksiä? Kai sen itse tietää milloin on sopiva aika ja jaksaako pienen lapsen kanssa...

Ihanko tosissas kysyit? Tämän on pakko olla provo, joku teiniäiti saa kiksejä siitä kun saa itse vastailla että kyllähän sä jo oot tosi vanha.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat