Vierailija

Tämä on aika hauska asia, oikeasti.

Olen itse jo äiti ja kun tulin raskaaksi nykyiselle miehelleni, se oli kova paikka exälleni. Tämä siksi, että olimme vasta eronneet ja tulin heti raskaaksi.

Kärsimme lapsettomuudesta ex:n kanssa joten oma raskauteni oli täysi shokki.

Mutta osaa se elämä yllättää toisenkin kerran! Seurusteltuaan vain kaksi kuukautta uuden kumppaninsa kanssa tuli tieto, että odottavat lasta. Ihan mieletöntä!!! Upeaa! Ja eilen se pieni poika sitten syntyi.

En tiedä olenko Outo, mutta olen todella onnellinen ex:n puolesta. Monet täällä (ja muuallakin) tuntuvat olevan tosi katkeria ex-kumppaneilleen mutta minusta se on turhaa. Suhteemme oli vaikea, mutta kaikki se on nyt takana. Hän on isä tahollaan ja minä äiti omalla tahollani.

Halusin vain jakaa tämän jonkun kanssa, siis teidän kanssanne! Vauvat ovat ihania :o)

Kommentit (5)

koska me saadaan olla rauhassa. Tosin erosimme väkivaltaisuuden takia. Lapset toivovat että isä kohtelee tätä uutta lasta paremmin kuin heitä. Samaa toivon myös että kohtelee tätä uutta vaimoa paremmin kuin minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Oi sää oot upee ihminen!!

Just tollasia pitää aikuisten ollakin!! Pelastit koko päiväni kirjotuksellasi. On ihana asia, ei vaan sulle, vaan lapsillesi kun olet päässyt tolle tasolle!

T. Eronneiden vanhempien jälkeläinen, sotkusta selvinny, siskoni moittii vanhempia elämänsä tuhoajiksi eikä pääse eteenpäin elämässään.

Hienoa, että osaat iloita exäsi mukana.

Onnellista, että te kumpikin olette saaneet lapsia.

Toivon, ettei meidän tarvitse erota saadaksemme omia lapsia...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat