Vierailija

Kommentit (23)

käytä nenääsi! jos haisevat vastenmieliselle niin heitä pois, muuten vaan kuumennuksen jälkeen napaan. suomalaiset on yilihysteerisia kaiken tollasen suhteen. iik, maito oli minuutin pöydällä nyt se on jo pilalla, ja siitä saan varmaan kuoleman taudin tai vähintänkiin hullunlehmän taudin. juuri ton takia suomessa on eniten allergioita, siis ylihygieenisyyden. (ja ruotsissa myös) missään maissa Saksasta etelään ei tunneta laktoosi-intoleranssia, eikä siellä esiinny siinämäärin ruoka tms allergioita kuin pohjoimaissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Bakteerien määrä 1000 kertaistuu jo neljässä tunnissa.

Tein eilen itse mokan, ja muistin taas, ettei näillä asioilla leikitä.

Ostin toissapäivänä kaupasta jauhelihan, joka oli siinä tavallisessa kelmupakkauksessa. Toissapäivänä pakattu, eilen oli vika myyntipäivä. Aamulla otin lihan jääkaapista, katselin että vähän harmaa toi pinta, ja vähän sisällyskin, mutta kun vika myyntipäivä on tänään, niin kai tän voi paistaa.

Paistoin, kämppään levisi makeahko tuoksu. Kunnon paistaminen ja naamaan. Ryntäsin oksentamaan noin 10 minuuttia syönnin jälkeen, liha oli kunnolla pilalla ja tuli välittömästi ylös. (en normaalisti oksenna ikinä, edes krapulassa). Pahoja vatsanväänteitä muutama tunti, ja kamala olo. Koomisinta oli, kun lapset tulivat koulusta, he kysyivät ekana ovella, että mikä täällä haisee. Olin jättänyt lihaa pannulle pari ruokalusikallista (heitin muut pois) kun mietin, vienkö sen kauppaan takaisin. Laps käveli suoraan sen luokse, ja väitti, että ripaus ko. jauhelihaa löyhkää ovelle asti. Ja mä söin sitä....

...ja muutenkin syön ruokia myyntipäivistä välittämättä, omaa nenää käyttäen. Ja olen terve kuin pukki. Allergioitakaan ei ole. Mutta toi jauheliha on kyllä sellanen, että se menee tosi nopeasti pilalle, ja se johtuu siitä, että sen valmistusmenetelmä on, kuten nimestäkin voi päätellä, sellainen, että se kääntää kaikki lihan sisälläkin olevat syyt jne. esille, joten se pilaantuu nopeammin kuin tavallinen liha. Lähde: jonkun HK:n tms. edustaja Yhteishyvä-lehdessä viime vuonna (tms. lehti...).

Tuskin saat kuitenkaan vakavampaa tautia saat, ehkäpä ruokamyrkytyksen - ripulia, oksentelua. Mutta maista, mausta voi päätellä jo paljon.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat