Vierailija

mitä te teette työksenne, missä päin Suomea, ja millä koulutuksella?

Kommentit (24)

jotka saavat vähimmillään 500 euroa kuussa, verojen jälkeen 370 euroa! Arvaa huvittaako työttömiä mennä töihin (tai sehän on harjoittelu-nimellä mutta vastaa aivan normaalia työtä)

Tuon takia Suomeen ei synny uusia työpaikkoja kun työvoimatoimistosta voi hakea aina uuden orjan entisen tilalle.

on tällä hetkellä 1150e/kk ja olen alimman tason toimistotöissä, 85% normaali työajasta.

aiemmat pari vuotta olin myyjänä tavaratalon osastolla ja tulot oli n 1000e/kk, 30-tuntista työviikkoa sai vaan tehdä. tuntipalkalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suoraan firmaan palkattuna vai henkilöstöpalvelun kautta? Tai Securitas- / ISS- tyyppisen firman kautta (eli palvelu ulkoistettu)? Teen vähän samantyyppistä hommaa, joka vaatii vielä erään alan erityisosaamista, ja palkka paljon pienempi. Haluu vaihtaa työpaikkaa!

Henkilöstöravintolan kokkina tienaan 1650e, ravintolaesimieheni 1810e.

Kassahenkilö 1580 ja tiskari 1420e.

Ravintola-alan palkat on naurettavat. Ja asiakkaat tahtoo parempaa palvelua, parempaa tasoa ja halvempaa hintaa... vetää katkeraks.

Vierailija:

Lainaus:

Suoraan firmaan palkattuna vai henkilöstöpalvelun kautta? Tai Securitas- / ISS- tyyppisen firman kautta (eli palvelu ulkoistettu)? Teen vähän samantyyppistä hommaa, joka vaatii vielä erään alan erityisosaamista, ja palkka paljon pienempi. Haluu vaihtaa työpaikkaa!

Oli tuntipalkka surkea. 30h/viikko töistä tienasi reilun 700e/kk Ja kukaan ei saanut 40h/viikko töitä.. Mutta vaikka olisi saanut niin silti brutto olis jäänyt alle 1000e..

Ja ei ollut mitään kevyttä työtä ylläpitää puhtautta talossa jossa oli kehitysvammaisia hoidossa (hirveästi roskia, eritetahrojen desinfiointia, lakanoiden vaihtoa, saunan ja uimahallin puhtaanapitoa yms..). töitä oli kuutena päivänä viikossa, päivittäin 4-6h.

rikkaitten työnantajien tukemisen. Missään tapauksessa ei sais antaa uutta orjaa samalle työnantajalle jos edellistäkään ei ole työllistänyt.

...mies onneksi hyvin palkatussa työssä ja minä vasta pitkien hoitovapaiden jälkeen olen aloittelemassa työuraani, enkä ole koulutustani vastaavassa työssä. Tosin sosiaalialalla koulutustani vastaavastakaan työstä ei saa kuin nippanappa tuon 1700.

En ole uraihminen ollenkaan, minulle on tärkeämpää se, että saan työstä henkistä pääomaa ja pidän siitä paljon. Mies aina palkkapäivänäni vitsailee siitä, kuinka vaimo puuhastelee...

Työaika 30h/vko. Täydellä viikolla kipuaisi juuri ja juuri tuonne 1700 nurkille.

Ja siinä on jo ikälisiäkin mukana.

Käteen jää noin tonni kuussa verojen jälkeen, ja aika pienestihän sitä eletään. Tosin kääntöpuolena on kyllä sitten työ, jossa olen kaikilta muilta osin unelmieni työssä. Pelkän rahan vuoksi en työpaikkaani vaihtaisi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat