Vierailija

testasin 7.3 yhtä vahvan viivan kun kontrolli viiva, 8.3 se oli vähän haaleempi kuin kontrolli viiva, 9.3 oli taas yhtä vahva viiva kun kontrolli viiva. Osaako kukaan sanoo minä päivänä mulla sit oli toi ovulaatio? En tiiä uskooko enää näihin testeihin. viimeksi kokeilin Advance testeillä ja niillä se " huippu" oli paljon haaleempi kuin kontrolli viiva.

Kommentit (4)

Vierailija:

Lainaus:

testasin 7.3 yhtä vahvan viivan kun kontrolli viiva, 8.3 se oli vähän haaleempi kuin kontrolli viiva, 9.3 oli taas yhtä vahva viiva kun kontrolli viiva. Osaako kukaan sanoo minä päivänä mulla sit oli toi ovulaatio? En tiiä uskooko enää näihin testeihin. viimeksi kokeilin Advance testeillä ja niillä se " huippu" oli paljon haaleempi kuin kontrolli viiva.

Oli jäänu 1 testi ja kokeilin tänään ihan huvikseen mitä se tänään näytti ja näytti melkein yhtä vahvaa viivaa kun kontrolli viiva. Ens torstaina pitäis alkaa menkat. enpä taida enää uskoo noihin testeihin. Kiitos vastauksesta!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

korjaan edellistä, 9.3 en testannut ollenkaan, vaan 10.3.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat