Vierailija

Kommentit (26)

Vierailija:

Lainaus:

Musta on ihan tyhmää sanoa, että tulee sieltä ja sieltä maasta varmoja pisteitä, jos toisessa vaakakupissa on Suomen maine ja todellinen tyylimoka (vrt. Lordi). Ihan kauheaa jos Lo

rdi voittaa, en kyllä sitten kehtaa katsoa varsinaisia kisoja=(

Vierailija:

Lainaus:

Mun mielestä Euroviisut on perheohjelma ja ne Lordi-porukan puvut on jotain mitä en halua 3-vuotiaani katselevan. Tuskin kukaan normaali perhe haluaa esitellä sellaista lapsilleen ennen nukkumaan menoa? Suomessa tai muualla Euroopassa?

Yleensähän se Euroviisu-finaali alkaa Suomen aikaa n. klo 22.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Musta loordi on ihana!

On hyvät biisit, sanomaa, ja kunnon meininkiä!

Bändi tekee itte asusteensa ja mukana menossa sydämen kanssa.

Tulis ainakin Saksalta pointseja!! :)

Mun mielestä Euroviisut on perheohjelma ja ne Lordi-porukan puvut on jotain mitä en halua 3-vuotiaani katselevan. Tuskin kukaan normaali perhe haluaa esitellä sellaista lapsilleen ennen nukkumaan menoa? Suomessa tai muualla Euroopassa?

Lordi on vähän tyylikäs ja lisäksi hyvää musiikkia! Annan ääneni sille ja mieheni myös. Toinen hyvä olisi Kilpi.

Mitkään annika eklundit tai johanna pakoset ei siellä pärjää. Ei Finnhitsejä enää kiitos!!!

Joo ja aion siis katsoa finaalin!

Vierailija:

Lainaus:

Mä olen pari kertaa kuullut biisin " Sanghain valot" tmv. En katso koko ohjelmaa, koska " ilman johtolankaa" viikon kohokohta, mutta aion jotenkin tuota biisiä äänestää.

Lasten ei tarvitse katsella telkkaria illalla, joten ei tarvi pelätä hahmoja.

Minusta on mahtavaa kun kerrankin on ehdolla jotain muutakin kuin perinteistä Marita Taavitsaista tms joista voi olla ihan varma, ettei menestystä tule.

Meillähän ei ole mahdollisuutta enää huonontaa tulosta, joten miksikäs ei kokeiltaisi jotain ihan uutta?

En ole mikään fani, vaan ihan pelkästään erikoisuuden vuoksi kannatan näistä ehdokkaista Lordia. Tykkään kyllä kuunnella esin Annika Eklundia, mutta ei kiitos näissä kisoissa.

-I-

Pitää äänestää Lordia! Tuskin voittaisi koko kisaa, mutta sitä pelkoa ei ole kyllä muillakaan Suomen viisuehdokkailla, mutta jäisi ainakin mieleen ja saisi ansaittua huomiota.

Vaikka kumminkin joku mitäänsanomaton liirumlaarum-kappale sinne taas lähetetään.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat