Vierailija

.

Kommentit (11)

tai ainakin mä teen aina aloitteen siivoamiseen. Yhdessä kun siivotaan niin tehdään heti alussa työnjako niin hommat sujuu paljon joutuisammin eikä mene koko päivä.

Mies heittää matot ulos.mä imuroin, en anna edes miehen imuroidan kun se on vaan sellainen kolmen minuutin hutaisu eikä sillä meiningillä tule kovin siistiä jälkeä.

Mä luutuan lattiat, joskus mies luutuaa ja sen se tekee kyllä todella perusteellisesti, hyvä kun ei kuurausharjalla hankaa lattioita.

Mies pyyhkii yleensä pölyt, siis silloin kun siivotaan yhdessä. Mies on ihana kun se pyyhkii pölyjä niin se vetää kaikkien listojenkin päältä ja pyyhkii kaikki kaapin ovet yms. en ole vaivautunut kertomaan että mä en edes pyyhi mistään ovien listojen päältä, tuleepahan nekin joskus pyyhittyä kun mies ne pyyhkii :)

Mä pesen vessan, tykkään vessan pesusta.

Silloin kun pestään sauna ja kylppäri niin mä teen sen yleensä aina mut siitäkin nautin,se homma ei ole mitenkään kamalan tuskallista.

Keittötä siivoa aina se kumpi ennättää ensin, mut suurimmaksi osaksi se olen minä kun mä en syönnin jälkeen jaksa puolta tuntia pidempään katsella tiskejä pöydällä.

Viime viikolla tehtiin oikein perusteellinen siivous niin tänään vaan imuroin ja pyyhkäisen pölyt ja pesen vessan ja vaihdan puhtaat käsipyyhkeet. Tällä viikolla ei olla juuri kotona käyty kuin nukkumassa, nyt kun tuli kylmä ilma niin ollaan oltu sisällä ja pidetty kotipäivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat