Seuraa 

Herättäiskö tämä aihe enempi keskustelua täällä kun av palstalla!!

Vierailija - 10.03. 11:00 vastaa tähän viestiin (1/4)

Miten saada äijä keskustelemaan;(

Mä en saa mun mieheen millastakaan kommunikaatio yhteyttä. Jos jostain mieltä painavasta/aremmasta asiasta haluan keskustella niin ei vastaa mitään, vaikenee kuin muuri ja siten saa mut tosi kiukkuseksi. Loppujen lopuksi itse aiheeseen kommentoimatta huutaa et oon hullu. Mitä vittua, oon niin kypsä ja koittanut antaa samalla mitalla ... pitänyt mykkäkoulua mutta kun en oo mykkäkoulu ihminen niin lipusun ensimmäisenä! Leikin helvetti jotain arvauskeskusta koska en tiedä mitä mies haluaa/on mieltä ja sitten jos teen ratkasut yksinäni niin saatana vielä kiukuttelee .... Varatakko aika parisuhdeterapiaan vai pistää äijä pihalle vai mennäkkö itse lataamoon?????? Mikä voi olla taustalla ettei päästä lähelle, onko kenties joskus saanut siipeensä? niin vaan arvaillen koska kysyessä vastaa hiljaisuudella....

Ilmoita asiaton viesti

Vastaukset järjestyksessä: uusin alimpana | uusin ylimpänä

Vierailija - 10.03. 11:07 vastaa tähän viestiin (2/4)

Nytkö vasta huomasit asian?

Eikös tuollainen ilmene jo seurusteluaikana.. itse en ainakaan uskoisi voivani muuttaa ketään eli jos noin perustavanlaatuinen luonteenpiirre olisi tullut esiin, niin enpähän olisi kyllä pidempää suhdetta alkanut viritellä.

Ilmoita asiaton viesti

Vierailija - 10.03. 11:13 vastaa tähän viestiin (3/4)

nokun ei tullut

seurusteluaikana oli kun mikäkin avoin kirja. Mies joka tosiaan osasi näyttää tunteensa ja ennenkaikkea siihen piirteeseen rakastuin. nyt kun soosit sekaisin ... yhteinen lapsi ja liuta edellisestä liitosta ni ollaan tälläsessä tilanteessa! Rakkautta on mutta muuten mättää!! Siks en haluu luovuttaa vaan mikä avuksi!!

Ilmoita asiaton viesti

Vierailija - 10.03. 11:31 vastaa tähän viestiin (4/4)

hei kommentteja/kokemuksia pliis...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat