Vierailija

miehen kaveri joka on myös minun tuttu, tuli laitokselle katsomaan meidän vastasyntynyttä vauvaa. hän on tosi originelli ja erikoinen tyyppi ja yleensä hän antaa kaikille lahjoiksi divarista ostettuja runokirjoja tms sanomalehtipaperiin käärittynä. Meidän vauvalle hän toi laitokselle ruosteisen vesihanan (!!!!!!!) , jonka oli löytänyt jostain kellarista! Siis voitteko kuvitella! Se oli hänen mielestään hieno! Loukkaannuin kyllä tosi verisesti hänelle ja heitin sen roskiin kun hän lähti!!

Sivut

Kommentit (40)

Eli vesihana on elämän symboli. Ruosteinen vesihana kuvannee sitten taas aikaa ja sitä kuinka aika meitä muovaa, mutta kuinka elämä silti ruosteestakin huolimatta virtaa... Taiteellinen lahja, mutta kieltämättä turhan erikoinen syntymälahjaksi. Olisin kyllä otettu, jos joku mieheni kavereista kykenisi vastaavaan taiteelliseen ajatteluun.

oli siis löytänyt vaan sen jostain kellarista ja ajatellut että se on hänen mielestään hieno, oli sellainen vähän vanhanaikaisempi rautahana. Mutta olis voinut edes jättää SAIRAALAAN tuomatta. No joo, tästä on aikaa ja jo seuraavaa vauvaa odottelen ja tämä tyyppi on sitten kyllä viimeinen joka kuulee, kun meidän vauva on syntynyt. Eikä todellakaan tule laitokselle katsomaan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kun olet selkeästi pöpöhysteerikko. Vitsi, että tuoreet äidit voivat olla huumorintajuttomia. Jos teillä kerta on hassut lahjat perinteenä ystäväpiirissä, niin älä syytä ystävääsi. Ei hän voinut tietää, että huumorintaju poistuu lapsiveden mukana.

ja tuli kutsumatta sairaalaan heti kun kuuli että vauva on nyt syntynyt. sekin oli jo mielestäni tahditonta, ei ollut edes vierailuaika ja siinä vasta ensihetkiä vietettiin vauvan kanssa. ja siihen joku ei-minun-kaveri ryntää tuomaan ruosteisen hanan. ei naurattanut.

ap

että tuollaisen likaisen romun tuo, kun siitä olis voinut vaikka mitä pöpöjä kantautua sinne jos olisin itse siihen koskenut, onneksi mies avasi paketin.

ap

persoonattomia vaatteita. Se hana voi naurattaa edes hetken (olettaen, että siinä jutussa on joku juju). Hyvä tuominen on kukat tai ei välttämättä mitään. Ällöttää sekin, että ihmiset on niin pirun ahneita. Vauvaakaan ei saisi tulla katsomaan syli väärällään jotain krääsää.

paskaa synnärille, mutta eipä tulisi mieleenkään heille sen takia suuttua. Eräs kaveri toi kossupullon. Aika mautonta, mutta eipä tullut mieleen moisen takia välejä jäädyttää. En ylipäätänsä määrittele ystävieni arvoa heidän lahjojensa takia. Jos tyyppi on muuten mieluisaa seuraa, niin so what, jos joskus arvostelukyky vähän heittää. Itsekin olen varmasti joskus ostanut aivan vääränlaisia lahjoja, mutta eipä siitä kukaan ole tehnyt numeroa.

(itseasiassa 5 tuntia sitten olin synnyttänyt ja tämä herra tuli salamana paikalle kun kuuli että vauva oli syntynyt), niin ei paljon jaksanut naurattaa tuollaiset tuliaiset.

ap

mutta juuri esikoisen synnyttäneenä herkässä tilassa ei oikein iskenyt minuun tuo hänen huumorinsa. oli mielestäni ajattelematonta tuoda tuollainen romu sinne sairaalaan.

ap

Minua olisi tosiaan vain huvittanut :D Olisin ehkä vipannut lahjan roskiin, mutta en kyllä katsoisi lahjan antajaa yhtään sen enempään kieroon kuin ennenkään.

Minusta on suloista että hän kuitenkin muisti, vaikkakin hiukan hölmösti.

Tai ainakin ap on jättänyt kertomatta jotain oleellista. Liittyikö vesihanaan esim. joku inside-vitsi tai jotakin symboliikkaa. Minun mielestäni ihmiset tuovat usein ihan sairaan tylsiä lahjoja. Pahimpia ovat jotkut vaaleanpunaiset H&M-halpiskledjut. Osoittavat pihiyttä ja mielikuvituksen puutetta.

ollut iloinen lahjasta. tykkään kaikesta vanhasta ja olisin kunnostanut hanan ja laittanut vessaan. tykkään myös h&m:n vaateista ja muistakin. lahjan sisältö ei ole minulle pääasia, vaan se ajatus. Ja heille jotka odottavat kalliita lahjoja, eivät saa minulta mitään, koska eivät ole mitään ansainneet.

pyysi että lahja avataan vasta kun hän on lähtenyt, eli ei ollut paikalla onneksi saamassa mun murhaavia katseita. Mieskin kyllä katsoi vähän pitkään tuota " lahjaa" .

Niin ja mitä väliä sillä onko lapsi tyttö vai poika, kun joku kysyi?

ap

Oletpa ylimielinen ihminen, toivottavasti saat kasan " persoonattomia ja halpoja" H&M-vauvanvaatteita. Ihmisillä on omakin elämä, ei kukaan jaksa tai ehdi juosta kukkaniityillä sinun persoonallisten lahjojesi takia. Olisit kiitollinen että saat yleensä mitään. Nykyajan ihmisillä ei todellakaan ole tietoa hyvistä tavoista, pääasia että on " kallista ja persoonallista" . Missä näitä juntteja sikiää?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat