Kommentit (26)

tässä aikamoinen julkisuuslisä ole. Ihmetelen, miten kukaan suostuu maksamaan vanhasta kerrostaloasunnosta noin älytöntä hintaa. Siis yli 2 miljoonaa vanhaa markkaa???

Sisältö jatkuu mainoksen alla

bussille muutama kymmenen metriä. Ihan sopuhintaisia ovat. Maalla asuvat eivät voi käsittää, mitä hintoja pääkaupunkiseudulla joutuu maksamaan asunnoista.

Muuten olen sitä mieltä, että hyvällä alueella pk-seudulla kannattaa maksaa hyvästä kerrostaloasunnosta. Itse tosin muutimme uuteen taloon, mutta kyllä vanhakin hyvältä paikalta Hgin kantakaupungin tuntumasta kelpaisi.

Kauniainen on mulle vähän liikaa.

ja otapa vielä se huomioon että täällä " maalla" ihmisten keskitulo on jopa 3000 euroa vähemmän vuodessa kuin pääkaupunkiseudulla ihmisten keskitulo. Ja täällä maksamme myös samoista tuloista (jos aivan samat vuositulot) tuhansia euroja enemmän kunnallisveroa kuin te pääkaupunkiseudulla.

Vierailija:

Lainaus:

bussille muutama kymmenen metriä. Ihan sopuhintaisia ovat. Maalla asuvat eivät voi käsittää, mitä hintoja pääkaupunkiseudulla joutuu maksamaan asunnoista.

jotka suunnattu lähinnä alkkiksille ja todella köyhille on juuri tuon näköisiä ULOSPÄIN. Jos maksaisin asunnosta noin paljon, odottaisin kyllä että se on ulkoakin päin edes siedettävän näköinen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat