Seuraa 

Olen 30v tikkurilassa asusteleva naimisissa oleva naisihminen. Meillä toi vauva-kuume kasvaa kasvamistaan ja yritys on kovemman sorttista...Mutta se ensimmäinen vauva odotuttaa edelleen itteensä...Meillä kyllä on kaks poikaa mutta ne kun ei ole yhteisiä niin olisi kiva saada se ensimmäinen yhteinen vauvakin.Eli noi kaks junnua on miehen edellisestä liitosta. He on 3 ja 5v pojat.Asuvat äitinsä luona tossa vähän matkan päässä ja ovat meillä joka toinen viikendi.

Olisi siis nyt kiva saada uusia tuttavuuksia täältä suunnalta kun mulla ei oo ketään kaveria enkä tunne täältä muuta kun miehen kaverit ja alkaa pikku hiljaa tylsistyyn niihin pelkästään...olisi kiva saada omiakin kavereita.

Mutta kirjoitelkaa jos kiinnostaa!!!

tintti30@netti.fi

Kommentit (4)

Täälläkin korsolaisäiti ilmottautuu. Olemme vasta vähän aikaa alueella suneet. Kaikki kaverit jäivät vanhalle asuinpaikalle, joten uusia etsitään. Olen siis 34v ja lapsia on kolme(tytöt (melkein) 13v ja 1v4kk) ja poika 4v.

Pistäpä viestiä tulemaan agertum@luukku.com

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Toinenkin korsolainen ilmoittautuu. Olen seudulle juuri muuttanut ja ystävät jäivät kaikki vanhaan paikkaan. Uusia siis kaivattaisiin. Olen 34v. avioliitossa ja lapsellinen (tytöt (melkein) 13v. ja 1v4kk sekä poika 4v4kk)

Pistäpä meiliä tulemaan agertum@luukku.com

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat