Vierailija

Mä olin aika varma, ettei mieheni edes muista koko päivää, ja olin asennoitunut siihen. Oli mukava yllätys saada karkkia ja jäätelökakun. :) Samalla kuitenkin vähän väheksyi koko päivää, mutta muistipas kuitenkin ukko-kulta ;) Mites teillä??

Kommentit (17)

Sain täydellisen vapaapäivän; minä menin heti aamusta kampaajalle (hiusten leikkuu/värjäys/kampaus/kulmien + ripsien värjäys), sitten shoppailemaan moneksi tunniksi, kävin ihanalla lounaalla kaikessa rauhassa, sain istua vapaapäivästä nauttien kahvilassa seuraten ihmishälinää jne. Ja sillä aikaa mies hoiti lapsen ja kotityöt; kävivät puistossa, kaupassa, siivosi kodin kunnolla, teki ruokaa ja pesi pyykit + silitti vaatteet kaappiin jne.

Ja illan yllätykseksi oli järjestänyt lapselemme kotiin hoitajan (äitini) ja vei minut hienoon ravintolaan (sai kerrankin pukeutua oikein hienoksi pitkästä aikaa) illalla. <3 Kyllä teki hyvää kaikin puolin, sillä tämä oli meille myös ensimmäinen yhteinen ilta aivan kahdestaan ilman lasta (pojan vesseli 6kk).

Mieheni siis oli ottanut itselleen oikein vapaapäivän töistä tämän kaiken takia. :D

Poikamme 1v3kk sanoi nimittäin ensimmäistä kertaa selkeästi ja kuuluvasti ÄITI. Sen parempaa ja sykähdyttävämpää lahjaa tai muistamista en olisi voinut saada :o)!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minulle on tärkeämpää arkipäivässä välittämisen osoitus kuin pakonomainen juhlapäivinä muistaminen. Naistenpäivät ja ystävänpäivät ovat vain markkinamiesten ansoja tyhmille.

Todellinen ystävyys ja rakkaus osoitetaan muulloin kuin esim. naistenpäivänä.

Ja MIKSI ei ole miestenpäivää? Onko naiset olevinaan jotenkin parempia kuin miehet?

mutta edellisenä päivänä sain mieheltäni lahjaksi pari rannekelloa (sen tuttu oli käynyt Kiinassa ja mies tuotatti kaverilla mulle kelloja, tietämättäni) Oli kiva ylläri, joten naistenpäivästä viis.

enkä todellakaan kaivannutkaan..meillä on tasa-arvoinen avioliitto, joten en kaipaa mitään tekemällä tehtyjä naistenpäivä-hömpötyksiä

No, jos teidän perheessänne on joka päivä miestenpäivä(ja se yksi päivä vain on naistenpäivä), se olet SINÄ joka olet tyhmä ;)

Meidän suhteessamme on miesten ja naisten välillä tasa-arvo.

10

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat