Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

benjamin tai jacob???

Kommentit (14)

ja jacob ehkä vähän liian ulkomaalaisen kuulonen, mut entä toiseksi nimeksi?? paha??

mut kun mua ei nappaa mitkään markukset antti-villet tai jesset....

ap

miksi ei esim. Benjamin Virtanen kävisi? En oikein ymmärrä, miksi sukunimen ja etunimen pitää olla justiinsa prikulleen samaa paria.

En usko, että ihmiset tuollaisilla nimillä varta vasten haluavat hienostella. Varmaankin ensisijainen tavoite on löytää joku omaperäinen nimi lapselle. Ja nimimakuja kun on monia...Et kai itsekään laittanut lapsellesi tavallista nimeä korostaaksesi tavallisuuttasi? Ehkä vain valitsit sellaisen nimen, mistä pidät?

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mun mielestä Benjamin sopii ihan hyvin Virtasen kanssa.

Benjamin sentään ON nimi! Eikä mikään Cisulina Jennaca.

Ja mun mielestä raamatulliset nimet ovat loistavia. Omani ja veljeni nimet on sieltä poimittu :).

Benjamin on siinä rajoilla, ehkä menettelee.

Minulla ei sinänsä ole mitään " Denise Huhtala" -tyyppisiä nimiä vastaan. Erikoinen etunimi ja tavissukunimi käyvät ihan hyvin pariksi, kunhan etunimikin on suomalaiseen suuhun sopiva. Jacobia en koe sopivaksi.

t.2

Mutta kuuluvat samaan kastiin kuin Daniel Virtanen

...Benjamin Virtanen, Jakob Virtanen..

ei oikein nappaa.

Ajatteles miltä nää nimet kuulostaa jos samalla luokalla onkin

vaikka joku Benjamin Thompson.

Eli hienoon ulkomaalaiseen sukunimeen kiitos hieno ulkomaalainen nimi

Ja tavalliseen suomalaiseen sukunimeen suomalainen nimi.

enkä jostain ihme väännöksistä, ja en nimellä yritä mitään et nimen perusteella lapsi olisi jotain spesiaali erityistä. rakas lapsi on vaikka sen nimi ois yrjö, muttakun en tykkää yrjöstä, ja tuskin moni muukaan...???

pointti oli se et perus suomalaiset nimet ei iske, ja en tietenkään taho sellasta nimee mikä ei iske!!!!! mut ei se tarkota et se ois mitään erikoisuuden hakua.. joillakin ehkä on mut mun kohal ei....

noniin lopetan nyt jauhan vaan samaa paskaa täs soooooriiiiiiii

ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat