Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (12)

hänen ENTINEN naisystävänsä alkoi soittelemaan hänelle ja vinkumaan häntä takaisin. Sitten se perinteinen! " Luulen, että olen raskaana" , sanoi tuo entinen, ja mitäs elämäni mies siihen kuin varmistamaan asia, JOKA PITI PAIKKANSA!!!

Mies pohti ja pohti, kallistui perhe-elämään, kysyi mielipidettäni ja käskin hänen mennä isäksi.

Siellä hän on pienen pojan isänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Entinen mieheni ja lapseni isä on nykyään nainen eli on siis transsukupuolinen. Eikä lapseni tiedä, että tämä " täti" on hänen isänsä...

kun elämäni rakkaus ilmestyi elämääni. Se oli sitä kuuluisaa rakkautta ensisilmäyksellä. Jätin kihlattuni, työpaikkani, möin kaikki tavarani ja muutin toiseen maahan, jonka kieltä en edes puhunut! Ollaan oltu jo melekin 6 vuotta yhdessä, joista 4 naimisissa:)

kertomaan vanhoja tarinoita sukulaisistamme. Niitä on aina niin

hauska kuunnella, kun ovat kuin saippuaoopperaa =)

Esimerkiksi äidin erään serkun vanhemmat olivat serkuksia keskenään.

Sitten oli muutamia tarinoita, kun joidenkin talojen isännät olivat panneet naapurin naisia tai piikoja paksuksi. Ihanan meheviä juttuja!

Juttelimme puhelimessa, muttemme olleet koskaan tavanneet.

Sinä iltana kun kävelin kadulla tuli vastaan nuori mies, katseemme kohtasivat, ja sillä hetkellä tiesin hänen olleen se kenen kanssa juuri puhelimessa olin puhunut ja hän huomasi minut.

Kun myöhemmin tapasimme sovitusti, pystyi hän kertomaan mitä minulla oli ollut päälläni ja mitä olin kantanut kädessäni, niin tarkasti pisti hän minut mieleensä silloin kun kohtasimme sattumalta, ja tiesimme, että siinä se elämänkumppani on :).

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat