Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Minua on mietittyttänyt mieheni käytös ja pitkään ja moni asia siinä. Erokin on vakava vaihtoehto.

Tällä kertaa kuitenkin kysyisin kokemuksia ja mielipiteitä miehen ja hänen sukunsa kaksinaamaisuudesta, joka ilmenee muun muassa siten, että aina kun porukassa on ulkopuolisia tai ollaan julkisilla paikoilla kaikilla on naama kermalla, ollaan oikein maireita ja iloisia ja yhtä suurta perhettä.

Sitten taas kun ollaan sisällä niin alkaakin suusta lipsua kaikenlaisia sammakoita, joita ei suuremmin perustella, niitä ei edes kuulla jos myöhemmin asiaa palaa niin eihän niin kukaan sanonut tai taas ymmärsin ihan väärin. Näitä sammakoita ei luonnollisestikaan tule kodin ulkopuolella.

Toinen tilanne on se, kun meille tulee vieraita ystäviä tai sukulaisia kylään. Minun mies tekee kovasti kotitöitä silloin. Laittaa kahvit ja ruoat, on oikein esimerkillinen ja minä voin vain lepäillä. Sitten taas kun on kyse arjesta kaksin miehen kanssa, on hirveää vääntöä siitä kuka tekee ja mitä ja milloin on tehnyt viimeksi. Välillä mieheltä on tullut ihan törkeyksiä ulos liittyen kodinhoitoon: ei siivoa kun ei sotkenut ja kohtauksia jostain häntä häiritsevästä asiasta (jääkaappi on sotkuinen, jossain on likaa jne.)

Minua tällainen kaksinaamaisuus häiritsee. En jaksaisi oikein esittää mitään jos asiat eivät ole oikeasti hyvin. Ja sitten taas miltä tämä näyttää ulospäin? Minussa on vika, minä olen tympeä ja inhottava ämmä jne.

Mitä ihmettä??

Kommentit (2)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat