Vierailija

Tulin eilen suihkusta illalla. Vaimo oli vessassa

ja kuulin kuinka alapääsuihku oli täysillä. Vesi

lorisi pönttöön juuri samalla äänellä kun hoidan

vaimoni touhujen jälkeen joskus vessassa suihkulla

kuten hän on neuvonut. Muutaman minuutin päästä

suihku sammuu.

Koputan oveen ja vaimo avaa oven posket hehkuen.

Kammatessani tukkaa ilmassa on hienoinen

kiihoittuneen pimpin haju.

Kysäsin piruuttani haisteltuani ilmaa, että mikäs

täällä tuoksuu? Vaimo sanoi, että kävi paskalla ja

maha oli kovalla. Siksi pesi paikat vedellä.

Aamulla kyllä kehui, ettei ummetusta ainaskaan

liity raskautteen.

Se mikä tässä häirittee on, että raskauden aikana

vaimoa ei ole pahemmin seksi kiinnostanut ja

yhdessä vaiheessa koitimme, mutta limakalvot sen

verran ohentuneet että liukkaria pitäisi käyttää.

Hankimme sitä ja siellä se tuubi on vielä

käyttämättä.

Nyt kysäsen näin arvon herroilta, varsinkin

jos vaimosi on raskaana, mutta jos

raskaaksi tuleminen on onnistunut, niin loppuuko

vaimon seksin kiinnostus siihen? " Nyt on onnistunut.

Piliäs ei enää tarvi hetkeen."

Jotkut hehkuttavat, että raskaus on ihanaa aikaa

seksi kiinnostaa vielä enemmän ja olotila puolessa

välissä on mitä ihanin. En nyt niin sanoisi

sivusta seuranneena.

Itseäni tuo kyseinen tapaus loukkasi. Masturboida

kun olen suihkussa ja jatkaa vaikka olen melkein

oven vieressä keittiössä. Yksin asia on erikseen.

En minäkään tee mitään jos toinen on kotona.

Onko teille tapahtunut samanlailla,

että seksin halu naisellasi lopahtaa

kun yritys on onnistunut, mutta oman käden (tai

apuvälineen) kautta se kiinnostaa?

Kommentit (3)

Olen siis nainen ja kahden lapsen äiti eli valotan nyt vähän millaista meillä oli...

Molempia lapsia on oikein tekemällä tehty ja pitkään ja hartaasti. Ehti siinä kerran jos toisenkin köyriä halutti tai ei. Sitten kun tulin raskaaksi, niin olin vaan yksinkertaisesti jo niin täynnä sitä itteään, ettei haluttanut ihan vaan sen takia, että liika on liikaa eikä makeaa mahan täydeltä.

Toinen ongelma meidän tapausessa oli se, että molemmissa raskauksissa maha on kasvanut tosi äkkiä tosi isoksi. Masturboiminen oli helpompaa ihan vaan jo fyysisten seikkojen takia.

Sitten oli vielä meillä ongelmana se, että mua supisteli jo heti testin teosta lähtien molemmissa raskauksissa. Rakastelu sai siis mulle tosi pahan olon ja kävi osin kipeääkin. Se ei ollut sen arvoista. Masturbointi ei aiheuttanut supistuksia kun ei tarvinnut niin paljon fyysistä liikehtimistä. Supistusten takia olimme myös yhdyntäkiellossa molemmilla kerroilla raskauden puolesta välistä lähtien, että siihen loppui arvailut kyllä muutenkin.

Mutta haluan siis vain vihjaista, että vaimosi on raskaana vaikka raskaus ei vielä näykkään ja aiheuttaa omat ongelmansa vaikka sinä et niitä näkisikään. Toisille ei tule mitään oireita ja toisille kaikki mahdolliset. Jos olet noin ärtynyt vaimosi runkkailusta, niin mikset kysy häneltä suoraan, että onko hänellä joku erityinen syy siihen, miksi haluaa mieluummin masturboida kuin naiskennella sinun kanssasi!

että itse olen ollut raskauden puolivälistä kovin halukas. Alkuraskaus meni jotenkin siinä uuden olotilan huumassa, vauva oli koko ajan mielessä eikä seksiä voinut ajatellakaan. En kyllä masturboinutkaan siis. Sitten kun vatsa alkoi pyöristyä ja olin " näkyvästi" raskaana, ja olotilaan oli jo tottunut, niin alkoikin tehdä mieli seksiä. Nyt ehdottelen miehelleni harva se ilta, harmi vaan että hänellä tuo kehitys taisi mennä toisin päin. Alussa hän olisi halunnut enemmän ja nyt kun vatsa alkaa olla jo tiellä ja vauvaa ei voi olla muistamatta, niin se jotenkin häiritsee. Kuitenkin molemmat ollaan koettu, että raskaana nainen on seksikäs ja haluttava myöskin, sen äidiksi kasvamisen roolin rinnalla. Meillä myöskin supistukset ongelmana nyt, senkään takia ei aina uskalla hommailla vaikka mieli tekiskin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat