Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Meillä on koira ja kaikki vieraat se käy läpi kiehnäämällä jalkaa vasten. Se on niin iloinen, kun tulee vieraita. Karvaa luonnollisesti lähtee ja sukanpohjiin tarttuu. Haittaako se teitä?

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

paikkoihin jossa on koira, niin ei tartte valittaa....

Tavatkaa kavereita kaupungilla tms. niin ehkä vähemmän saatte karvoja sun muuta murhetta itsellenne!

komenna sitä pois, komennan sen itse pois. Sitäpaitsi talo elää tavallaan. Toivon, ettei meille, koiraperheeseen tule sellaisia vieraita, joita pikkuseikat haittaa. Allergia on asia erikseen ja jos on vauva mukana, niin toki koiran kanssa meillä toimitaan eritavalla.

Käymme harvakseltaan kylässä paikoissa, joissa koira majailee sisällä. Ja vaatteet laitetaan sitten sen mukaiset, eli ei mitään pyhäkuteita.

itsepähän menen kylään missä on koira. Jos koira koulaa paksua kuolaa niin tietenkin se oksettaa, mutta jos nyt karvaa ei ihan kauheasti lähde niin ei haittaa.

koira kä nuuhkimassa ja kiehnäämässä, se on vaan sulosta! Mutta esim anopilla 2 kotikissaa ja anoppi imuroi ehkä kerran 2 kuussa. Siellä on oikesti monen millin kerros karvoja joka ainoolla sohvalla, sängyllä, tuolilla ja lattialla. Se kyllä pikkuhiljaa jo inhottaa. No, toisaalta mä olen pahasti allerginen että en tiedä yrittääks se mut tahallaan tappaa...

Mutta toisaalta, jos olen menossa kylään paikkaan missä on koira niin katson kyllä omaksi asiakseni pukea vaikka farkut missä ne karvat ei niin häiritse.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat