Seuraa 

ostin tälläviikolla tytölleni (5kk.) syöttötuolin, istuu siinä tosi hyvin ja napakasti! on kammennut itse istumaan sylissä jo tosi pienestä asti. kaikki varmaan erilaisia istumisen suhteen.. miten muilla? esikoiselle aikoinaan hommattiin s.tuoli 6kk iässä.

Kommentit (2)

Esikoinen, 2-vuotias, kun haluaa istua syöttötuolissa yhä, ja ainut paikka jossa saa pysymään ja rauhoittumaan paikallaan oloon syömisen ajaksi... ja siis sitterissä ja muutaman päivän nyt ihan sylissäni olen syöttänyt 5-kuisellemme ne pari hassua teelusikallista mitä hän tällä hetkellä syö lusikalla. Ravintoiloissakaan en ole istuttanut vielä syöttötuoliin, pidän sylissä mieluummin. Esikoinen oppi istumaan syöttötuolissa 5.5-kuisena, että suunnilleen samoissa nämä minun lapset ovat oppineet, tämä nykyinen 5-kuinen ehkä muutaman päivän aiemmin... mutta varsinainen valmius istua siinä kunnolla, varsinkin kahviloiden versioissa, on minusta vasta kun lapsi oppii itse nousemaan istumaan lattianrajasta makuultaan. tai jotenkni vaan itse vierastan sitä istuttamista ainakaan pidempään ennemmin.

Alkuun jouduttiin kyllä pitämään tyynyä selän takana että pysyi kunnolla pystyssä. Sitterissä syöttäminen oli pakko lopettaa kun ahnaasti syövä ja paljon pulautteleva poika veti puklua/ruokaa siinä henkeensä. Sylissä syöttäminen taas aiheutti älytöntä sotkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat