Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Meille syntyi suloinen Rebekka-tyttö 7.3. klo 18.41, mutta hän nukkui sylissäni rauhallisesti pois 8.3. klo 23.25 vaikeasti sairaana...

Näin päättyi meidän onnellinen odotus. Ehkä joskus vielä palaan tänne kirjoittelemaan kunhan aika kuluu...

Sivut

Kommentit (50)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

olen niin pahoillani teidän puolesta, suren kanssanne!

Otan osaa ja lähetän lämpimän halauksen koko perheelle ja rukoilen teille ylimääräisen annoksen voimia että voisitte ehkä joku päivä ymmärtää miksi niin surullisesti kävi.

En edes yritä sanoa että: kyllä se siitä, sillä uskon ettei siltä varmasti nyt tunnu vaan sanon että surekaa rauhassa ja tulkaa vaikka tänne palstalle purkamaan mieltä aina kun siltä tuntuu, aina löytyy " kuuntelija" .

Otan osaa suuressa surussanne, voimia!

Jade ja jouluinen

Kauneimmilla lapsilla

on siivet valmiina

Heidän ei kuulukkaan

astella päällä maan.

Älä ole pahoillasi

vaikka enkelin syliisi saitkin

sen kauneudesta

ei muu maailma pääse nauttimaan.

Mutta sinä sait

sait etuoikeuden

enkeliä katsella

rakkaudella saatella.

(kirjoittajaa en tiedä)

VOIMIA!

" Oispa mulla voimaa kuin tahtoa oisi,

en tuskaa näin suurta kantaa sun soisi

Jos ois siipeni vahvat ja syliini saisin

osan sun murheestas sitä kuljettaisin,

auttaisin taakkaa tätä kantamaan

joka tuli sun sydämees asumaan" .

Voimia teille!

-HeikkoPeikko-78

Tiedän miltä tuntuu menettää oma rakas, vaikka itse en saanut omaani nähdä enkä sylissäni pitää, voin kuvitella sen kivun ja tuskan määrän...

Toivon teille kovasti voimia ja jaksamista tuon suuren surun keskelle!

Trust enkelitytön (rv22) äiti

meille syntyi kuollut vauva jo aikoja sitten,mutta ei sitä unohda ikinä.:( en kyllä voi ymmärtää kuinka joku kehtaa laittaa tollasia kauheita runoja tähän ketjuun esim toi " katso ylös ja kiitä" tai jotai sinnepäin..ottaa kyl päähän et joku on noin ajattelematon:( sillon kun itse menetin meiän vauvan,olisin varmaa käyny kimppuun jos joku olisi sanonut noin.

Itse pienen enkeli pojan äitinä muistan sen tuskan, jonka oman lapsen kuolema tuo tullessaan, meille syntyi sydänvikainen poika vauva 1996 ja hänet hyvästelimme saman päivän yönä, en saanut häntä kertaakaan edes syliini. Suru ei häviä koskaan, sen kanssa vain oppii elämään.

Ponnari, kohta viiden lapsen ja tämän enkeli vauvan äiti

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat