Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Eli istutaan pöntöllä, ja viedään käsi sieltä takakautta pyyhkimään?! Tiedän ainakin kaksi naista jotka tekee noin. vai onkohan niillä vaikea-asteinen takavee?

Paljon helpompaahan se on siitä etukautta pyyhkäistä.

Kommentit (24)

Eihän siinä mennä peräaukkoa lähellekään kun pimpsaa pyyhitään edestäpäin. Vai onko teillä peräaukko eri paikassa kuin minulla?

ap

etta onko niista persbakteereista sitten jotain haittaa siella kainalossa?

Sen ymmarran, ettei paskaa levitella mielellaan ympari kroppaa, mutta on ihan terveellista tutustuttaa itseaan monipuoliseen bakteeriflooraan. Pysyy se puolustusjarjestelma kunnossa.

Vitsiniekoille, ne lavantautibakteerit ja muut on sitten eri juttu.

Pyllyn pyyhkimisesta: ainakin minulla on anatomia ja ylaraajojen hienomekaniikka hallussa sen verran, etta osun sinne pimperolle ihan suoraan, ilman anuksen koskemista. Ja pyllynreikaa pyyhkiessa ei ole pakko vetaa sinne pimppiin asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

lainattu:

minulla on pitkä selkä, iso persus ja lyhyet kädet. pyyhin takakautta rusinasta taaksepäin ja sit edestäpäin pildestä eteen. Näin ei mee pöpöt vääriin paikkoihin

Oletteko sattuneet katsomaan kakkoselta sarjaa kroppa kovilla?

Siinä yhdessä jaksossa tutkittiin hajuja ja kuinka ne muodostuvat. No, testasivat sitten punk bändin hien eritystä kainaloista keikan jälkeen ja paljonko siellä oli bakteereja. Myös juontaja osallistui kokeeseen ja olipa yllätys kaikille myös juontajalle, kun kaikkien kokeeseen osallistuvien kainaloista löytyi ulostebakteeria. Aivan oikein! Mietikääpä itse miten pesette itsenne suihkussa. Hiukan hinkataan sieltä ja täältä. Luullaan olevamme puhtaita, mutta takapuolesta kulkeutuvat bakteerit saippuoista huolimatta vaikka naamaan asti. meni meinaan oma pesusysteemi uusiksi, joten onko se nyt niin ihmeellistä, että pyyhkiessä bakteerit siirtyvät minne ei kuulu.

mä oonkin ihmetellyt miten joillakin naisilla on niin venyneen näköiset kädet - ei ne tuukaan kauppakassien kantamisesta vaan käsien venyttämisestä persauksen kautta klippanille.... ootte te aikas akrobaatteja

kun housut täytyy laskea nilkkoihin ja jalat levittää, että käsi mahtuu reisien välistä pyyhkimään. Takaa on helpompi, housut voi olla reisissä ja samalla tulee pyyhkästyyn persreikäkin. Eikä tosiaan bakteerit ja ehkä joillakin peräpukamien välissä oleva lanta kulkeudu pimpsa-aukkoon.

siellä ne on värkit koko ajan ihan vieri vieressä, ei ole seinää välissä, kyllä ne bakteerit leviää ihan tässä koneella istuessakin.

eikä kai kukaan etukautta pyyhkiväkään paskaa etupuolelle levitä, ja jos tuntuu epävarmalta niin pesee? vai?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat