Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Auttakaa jos joku muistaa tai tietää miltä nettisivuilta sen tiedon sais..

Kiitti :oD

Kommentit (6)

Kysyin ihan hiilenä mistä ne on saanu mun numeron, meni eukko ihan vaikeeksi...

Ja eilen illalla klo 21 soi ovikello ja joku helvetin markkinointitutkija oven takana SIIHEN AIKAAN!! Ois pitäny sanoa sille, että mitä sunkin päässäs liikkuu... sanoin vaan, että ei kiitos ja näkemiin...

Ei mitään häpyä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

niihin soittoihin! saan samalla purettua kaikki vitutukset sun muut. olen törkeän v-mäinen ja vitsi kun tuntuu hyvältä! Joo, joo mä tiedän että että ne on vaan töissä ja köyhiä sun muuta, mutta mikä oikeus kenelläkään on häiritä mua tai mun perhettä?ja viellä sillä teennäisellä äänellä;" Hei, kuule, lähin sulle soitteleen:::" No, kerran soitti tosi asiallinen tyttö ja minäpä tilasin lehden. Ei yrittänyt mitään teennäistä...

olen soittanut noihin molempiin numeroihin ja tästä on aikaa jo 4½ vuotta. Esto on toiminut ihan muutamaa poikkeusta lukuunottamatta (ei kyllä kymmentä kertaa ole noiden vuosien aikana soitettu). Olenkin jonkun myyjän soittaessa kysynyt (kesken myyntipuheen), että mistä olet saanut numeron, sillä meillä on telemarkkinointi kielto. Aika kivasti on saanut puhelun noin lopetettua.

Kestää muuten muutamia kuukauksia, ennen kuin se kielto on päivittynyt, joten kannattaa toimia heti =) Noissa numeroissa kertovat tietysti asiasta lisää...

Suosittelen lämpimästi telemarkkinointikieltoa!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat