Vierailija

Meillä ei ole vielä mitään. Ei vaunuja, ei sänkyä, ei turvaistuinta, ei leluja, ei ammetta, ei vaatteita, ei mitään..

Olen niin masentunut, etten jaksa ajatella. Ollaan pari kertaa käyty lastentarvikeosastolla mutta mua rupee itkettämään siellä, eikä tee mieli ostaa mitään.

Vihaan niitä jaloissa juoksevia pentuja, enkä käsitä ollenkaan miksi enää vanhoilla päivilläni ryhdyin tähän.

Pelkään että minusta tulee hirviö-äiti tätä menoa. :-(

Kommentit (6)

Aika myöhään olette hankinnat jättäneet. Lapsihan on jo kuitenkin ihan valmis syntymään. Eipä silti. Meillä kaikki hankittiin myös kertarykäisyllä, mutta kuitenkin " jo" viikolla 35. Mikä sinua masentaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ihan samasta syystä, 4, meillä jätettiin noin myöhään. Tuossa vaiheessa sitten piti jo uskaltaa luottaa siihen, että se lapsi on meille tosiaan annettu. Ymmärrän silti ihan täysin tuon, että jätitte hankinnat synnytyksen jälkeiseen aikaan!

Joo neuroottinen tai muuten vain sekaisin olin... Raskausaika oli tosi rankka ja vaikee ja halusin nähdä, että sieltä mahasta varmasti tulee joku, jolle tavarat ostetaan :)

Kun sitten makoilin tytön kanssa synnärillä, ukkokulta juoksi haalimassa turvakaukaloa, sänkyä, vaunuja jne. Ei se kyllä kovin viisas ratkaisu ollut, mutta kun raskausaikana tuntui, ettei mitään uskalla/halua hankkia, niin näin se vain meni :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat