Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Miten nuo vaikuttavat? Ihan mielenkiinnosta kysyn kun en tiedä. Ja tuntuvat olevan kovin yleisiä nykyään. Havainnollisuuden vuoksi olisi kivaa tietää mikä tilanne oli ennen lääkkeitä ja nyt niitä käytettäessä. Mitään äärimmäsen hlökohtaista ei tietystikään tarvitse kertoa.

Itsellä kait lievää masennusta, mutta lääkkeitä en halua. Luulen saavani tämän selvitettyä omin avuin.

Kommentit (5)

mieliala on iloisempi, vaikken masentunut olekaan ja ärtyisyys on melkein kokonaan poissa, ei tule sellaisia kristallinheittely-fiiliksiä enää, eli tosi tyytyväinen olen lääkkeeseen, seksihalut on ennallaan eikä mitään sivuvaikutuksia ole ekan viikon jälkeen ollut, eka viikko oli vähän kumma, pöhkö olo päässä, näköhäiriöitä ja hikoilua, mutta ne meni ohi onneksi.

Ennen minäkin vastustin masennuslääkkeitä " henkeen ja vereen" , kuvittelin niiden jotenkin muuttavan persoonallisuutta ja pelkäsin orgasmivaikeuksia jne, mutta ne pelot oli ihan turhia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

lääke vaikuttaa niin että nyt minulla on normaali olo. Se ei piristä eikä väsytä, ei tee iloiseksi eikä surulliseksi. Voin nyt samalla tavalla kuin ennen sairastumistani.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat