Vierailija

Olen koko päivän siivonnut, olen tehnyt hyvää ruokaa+jälkiruokaa, olen pistänyt itseni kauniiksi, pillunkin ajelin, ja viikeviikolla ostetut pitsihepeneet oli päällä. Tarkoitus oli järjestää miehelle kiva yllätys, olen muutaman pivän suunnitellut, ja tänään koko päivän touhunnut. Oltiin sovittu, että tänään vietetään laatuaikaa kahdestaan. No mies soitti vähän ennenkun pääsi töistä, että kohta lähtee kotiin päin. Meni 45 min, ja miestä einäkynyt niin soitin. Mies oli terassilla vetämässä kaljaa kavereiden kanssa, kuulemma lähtevät siitä kaverillevetämään perseet. En tietenkään voinut sanoa järjestämästäni yllätyksestä, enkä halua miehelle huutaa ja pakottaa tulemaan kotiin, ei siinä sitten ole enää mitään ideaa. Tuli kova pettymys, itku, viha. Ei se vaan ymmärrä.

Kommentit (26)

Lainaus:

kerrottiin suoraan että naisella on paha mieli ja muistutettiin siitä, mitä mies oli luvannut? Minusta on eri asia kertoa se, miltä tuntuu (ja hui kauhea, toinen voi siitä syyllistyä tuollaisen teon jälkeen) kuin uhkailla pettämisellä. Ihan eri luokan juttuja mielestäni.

Vaikka kyllä varmaan se kotoa häipyminen tehoaisi ilman mitään lappujakin. Vai olisiko sekin lapsellista? Ja ainoa "aikuinen" toimintatapa olisi vaan ajatella että aha, ei sitten ja kiltisti siivota yllätyksen jäljet pois ja valmistautua paapomaan krapulaista miestä seuraavana aamuna ja uskoa sen vakuutteluja taas kerran?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

vähemmän provosoivan lapun. Jättäisin kämpän siihen kuntoon kuin mitä olin sen yllätystä varten laittanut, ihan vaikka ruoatkin pilaantumaan pöytään. Sitten siihen miehen paikalle lapun, jossa lukisi jotain tällaista:

"Olin valmistautunut yhteiseen iltaamme järjestämällä sinulle yllätyksen. Pahoitin mieleni siitä, ettet taaskaan pitänyt lupaustasi ja tullut kotiin, kuten oli sovittu. Toivottavasti edes sinun iltasi oli mukava".

Ja häipyisin, en pettämään miestä vaan ihan vaan jonnekin tuulettumaan ja keräämään voimia illaksi, yöksi ja seuraavaksi päiväksi. Enkä vastaisi puhelimeen tai mitään. Saisi mies vähän mietittävää. Kotiin palaisin seuraavana iltapäivänä. Mahdollisuuksien mukaan en vihaisena, vaan surullisen passiivisena ja katsoisin, miten mies tilanteen hoitaa.

taitavat olla sinkkuja.

kaikki parisuhteessa olevat tietävät ettei se eroaminen ole niin helppoa. Helppohan se on sanoa....

itse myös lähtisin jonnekkin ulos ja jättäisin kaiken niinkun se oli miestä varten.

jätä lappu pöydälle miestäsi varten: "Moi! Olin laittanut sulle ruokaa ja ajellut pilluni, mutta ilmeisesti unohdit tämän päivän suunnitelmat joten päätin tästä lähteä ulos katsomaan, josko joku toinen olisi kiinnostuneempi seurastani" ;DDD.

Lainaus:

vähemmän provosoivan lapun. Jättäisin kämpän siihen kuntoon kuin mitä olin sen yllätystä varten laittanut, ihan vaikka ruoatkin pilaantumaan pöytään. Sitten siihen miehen paikalle lapun, jossa lukisi jotain tällaista:

"Olin valmistautunut yhteiseen iltaamme järjestämällä sinulle yllätyksen. Pahoitin mieleni siitä, ettet taaskaan pitänyt lupaustasi ja tullut kotiin, kuten oli sovittu. Toivottavasti edes sinun iltasi oli mukava".

Ja häipyisin, en pettämään miestä vaan ihan vaan jonnekin tuulettumaan ja keräämään voimia illaksi, yöksi ja seuraavaksi päiväksi. Enkä vastaisi puhelimeen tai mitään. Saisi mies vähän mietittävää. Kotiin palaisin seuraavana iltapäivänä. Mahdollisuuksien mukaan en vihaisena, vaan surullisen passiivisena ja katsoisin, miten mies tilanteen hoitaa.

kerrottiin suoraan että naisella on paha mieli ja muistutettiin siitä, mitä mies oli luvannut? Minusta on eri asia kertoa se, miltä tuntuu (ja hui kauhea, toinen voi siitä syyllistyä tuollaisen teon jälkeen) kuin uhkailla pettämisellä. Ihan eri luokan juttuja mielestäni.

Vaikka kyllä varmaan se kotoa häipyminen tehoaisi ilman mitään lappujakin. Vai olisiko sekin lapsellista? Ja ainoa "aikuinen" toimintatapa olisi vaan ajatella että aha, ei sitten ja kiltisti siivota yllätyksen jäljet pois ja valmistautua paapomaan krapulaista miestä seuraavana aamuna ja uskoa sen vakuutteluja taas kerran?

Olisitte heti suhteen alkuun sopineet, ettei tuolla tavalla luikerrella omilla menoilla ilmoittamatta toiselle. Me ainakin on sovittu, eikä tarvitse itkeä. Jos ei miehelleni olisi käynyt moinen sopimus, enpä olisi sitä pitempään katselluktaan.

Mutta asiaan, koetahan piristyä. Vedä vaikka itsekin lärvit ja vie sitä ukkoasi sitten yöllä, kun kömpii kotiin. ;)

Kun mies on pitkään puhunut, että haluisi joskus, että ajelisin.Niin nyt päätin yllättää ja ajella. Tämä ei siis ole eka kerta kun mies lähtee ryyppään tälleen extempore kun ollaan suunniteltu jotain muuta. Aijemmin ei ole niin hirveesti vituttanut, koska ei ole ollut mtiään erityisiä suunnitelmia. Jälkeenpäin mies pyytelee anteeksi, ja kertoo, kuinka katuu, koska oli ihan perseestä kavereiden kanssa ym.

Minusta on vaan loukkaavaa, että hän toistuvasti valitsee "perseestä olevan ryyppäämisen" minun, ja meidän yhteisen aikamme edeltä. Tiedän, että hän ei tee pahalla, ja että ei vaan osaa ajatella, että voisin jotenkin loukkaantua, tai pettyä. Tunneäly ei ehkä ole ihan kympissä. En jaksais edes kauheesti nalkuttaa asiasta, koska en myöskään halua, että mies on väkisin minun kanssani, vaikka haluaisi ehdottomasti lähteä bilettämään.

ap

Ap siis taas linjoilla. Tosiaan ei asuta yhdessä tämän miehen kanssa, eli tuo häipyminen ei oikein toimi. Mies kyllä viettää suurimman osan ajasta täällä, ja sanoo tätä kodikseen, mutta ei kuitenkaan periaatteessa asuta yhdessä, eli ei tule tänä yönä tänne... Olin koko illan uimarannalla yksin ja mietin asioita. Takasin tullessa oli jo vähän parempi mieli. Katsotaan nyt mitä huomenna tapahtuu kun mies tuleee tänne..

ap

että miehesi on vähän ajattelematon, jos kerran olitte sopineet että vietätte yhdessä aikaa. Eikö edes pahoitellut, ettei tulekkaan kotiin?

Toisaalta hän ei tiennyt, että olet rehkinyt kotona yllätyksen vuoksi.

tuli tahankin ketjuun sitten tama "mun se ja se on kuollut, siksi kukaan muu ei saa sanoa omasta vastaavasta mitaan pahaa koskaa ikina"-marttyyri. Huoh.

vanha mainos, en nyt muista minkä mainos mut siinä mies oli järkännyt treffit kotiinsa, oli tarjoilijat ja viulunsoittajat ym. ja sit nainen soittaa ettei pääsekkään, et kai nähnyt kauheesti vaivaa ja mies vaan totesi et ei täs mitään erityistä ollut...=D

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

Jos pyytää anteeksi, niin sitä pitää myös tarkoittaa. Tuollainen, että jatketaan ihan samaan malliin anteeksipyynnön jälkeen tarkoittaa, ettei se "anteeksi" ollut aito.

Lainaus:

taitavat olla sinkkuja.

kaikki parisuhteessa olevat tietävät ettei se eroaminen ole niin helppoa. Helppohan se on sanoa....

Tiedän, että se on vaikeaa, ja juuri siksi siihen tarvitseekin kannustusta.

Ja olen tällä hetkellä parisuhteessa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat