Vierailija

Kysyi puhelimessa mieheltään että joko meidän neiti kävelee??! Voi vittu mitä ihmisiä. Jos ei tuon vertaa ole itsehillintää että laihduttais kotona vauvan kanssa niin voi elämä.

Sivut

Kommentit (49)

Ihan häpeän teidän puolesta. Ei tartte ihmetellä miks on olemassa sanonta " nainen on naiselle susi" . Raivostuttavia syyllistäjiä!!! Takuulla lapsi ei ole saanu mitään traumaa. Ihan yhtä hyvä hoitaja se isäkin on.

T. varhaiskasvattaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla

miten te voitte olla tyhmiä!

Eikös se lapsi ole 50% myös isänkin.. vai olenko väärässä?

Mitäs jos äiti joutuu onnettomuuteen ja joutuu olemaan sairaalassa? Onhan sekin sitten äidin vika, kun lapsi ei nää äitiänsä, ja JOUTUU olemaan isänsä kanssa?

jos nainen ei ole jostain syystä imettänyt lainkaan, ja jos vanhempainvapaa on jaettu vaikkapa puoliksi niin, että mies on hoitanut lasta kuukausikaupalla kotona naisen ollessa töissä, niin mikä tekee sen eron, että mies saa lähteä kahden kuukauden reissulle mutta nainen ei?

Se, että nainen on odottanut ja synnyttänyt, ei kelpaa minulle perusteluksi. Siitä on tässäkin tapauksessa jo lähes vuosi aikaa. Mistä tiedätte, että meillä naisilla on koko lastemme lapsuusajan joku mystinen tunne, jota miehillä ei ole - mistä tiedätte, ettei niillä ole, ja mitä niillä taas voi olla mitä meillä ei??

Se kun ei ole tekniikkalaji se lasten oikea kasvattaminen ja hoitaminen. Noin pienihän tarviikin vielä vain hoivaa ja hoitoa. Kasvattaja kasvattaa sitten niitä isompia.

Pysy sinä kotona hoitamassa vauvaasi ja tunne siitä ylemmyyden tunnetta. Anna muiden tehdä mitä he kokevat hyväksi.

Täytyy sanoa, että tuon naisen lapsilla täytyy olla hyvä isä. Moni täällä vastustaa näitä juttuja siksi, että oma mies on niin onneton lasten kanssa ja kuvittelevat kaikkien miesten olevan samanlaisia.

en ole ohjelmaa seurannut mutta eikö ne siellä ole jossain poissa kotoa monta viikkoa? ei kai nyt kukaan lähde moneksi viikoksi ja jättää vauvan isän kanssa kahdestaan (=jää paitsi monta tärkeetä asioita vauvan elämässä mm, puhumattakaan minkän trauman aiheuttaa vauvalle jne jne)

Vierailija:

Lainaus:

Ja kyllä pieni tarvii ehdottomasti yhden, sen tärkeimmän, aikuisen. Toinen vanhempi tulee sitten hyvänä kakkosena. Niin se vaan on.

Hyvää yötä!

Vierailija:

Lainaus:

Minä olin kuukauden töissä toisella paikkakunnalla kun esikoinen oli 11 kuukautta. Mies hoiti kotona sen aikaa. Kerran kävin viikonlopun verran kotona siinä välissä.

Lapsi voi vallan hyvin isänsä kanssa!! Meillä on lapsen syntymästä lähtien molemmat vanhemmat olleet yhtä paljon lapsen hoidossa mukana, miksi nostaisin itseni miestä tärkeämmäksi?

Ja olen NORMAALI, empaattinen, rakastava äiti. Te taidatte olla sen tyypin ihmisiä, joiden perheissä vain nainen hoitaa lapsia ja taloutta ja siten on ainoa pätevä lapsen hoitaja?

Itse olen ollut erossa äidistäni noin vuoden ikäisenä (ja sen jälkeenkin muutamaan otteeseen) n. 4-6 kk kerrallaan. Ja ihan kuulkaa normaali ihminen minusta on kasvanut. Niin ja äitini oli kotiäitinä siihen saakka kun 7 vuotta nuorempi sisareni meni eskariin, että silleen.

Itse en olisi tuossa tilanteessa lähtenyt, mutta se johtuu ennemmin siitä että itse en olisi kestänyt eroa, ei niinkään siitä että olisin pelännyt lapseni särkyvän.

Nyt hän on hoitovapaalla. Sehän on sama onko se hoitaja isä/äiti, mutta ei sitä läheisintä ihmistä voi keskenkaiken vaihtaa. Tai jos on ollut tasapuolisesti niin sitte ok. Mutta ei noin!

Vierailija:

Lainaus:

Kysyi puhelimessa mieheltään että joko meidän neiti kävelee??! Voi vittu mitä ihmisiä. Jos ei tuon vertaa ole itsehillintää että laihduttais kotona vauvan kanssa niin voi elämä.

se mikä pelottaa on että nämä ns ammattilaiset ovat myös sitä mieltä että kyllä se lapsi pärjää. Pärjäähän se jos mittana on hengissä pysyminen.

Suunnittelin itse, että ohjelmaan olisi voinut pyrkiä, mutta meidän taapero olis ollut 1,5-vuotias kuvausajankohtana ja jos tuolla olis loppuun asti pärjännyt niin se olis ollut 12 viikkoa! Huh huh... en olis voinut ajatellakaan olevani niin kauan pois perheen luota.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat