Vierailija

Nyt kun miehelläni alkaa loma ens kuussa ja kun tulee lomarahat niin ollaan täs mieheni kanssa puhuttu että teetettäis tatskat. Eli kumpikin teettäis nahkaansa meidän pojan nimen.

Käykö sen tekeminen siis kipeää? Entä kuinkahan paljon tollaset tatskat keskimäärin maksaa? Pojan nimessä ei ole kuin 3 kirjainta eli ei edes pitkä nimi!

Kommentit (13)

paikkaan mikä ei lihoa, eli siis tatska ei ainakaan hirveästi pääsis silloin venymään, niin ja ideanahan olisi se että mieheni kanssa laitettais tatskat samaan kohtaan.

Voi kai sen tatskan itse piirtää ja suunnitella...? Täs just netistä katselin kaikenlaisia tatskoja ja aika moni kivalta näyttää, harmi vaan että suurin osa niistä kuvista mitä mä katsoin niin oli otettu ihan just sen jälkeen kun tatska oli tehty niin iho oli monessakin kuvassa tooooosi punainen ja se vähän hämää.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

aluksi ei tuntunut paljon miltään,

vähän kutitti,

mutta kun samaa kohtaa hinkattiin pitkään niin alkoi tuntua ikävältä.

Vaikkakaan sitä ei tehty kuin puoli tuntia...

Tatuoijat noin niin kuin yleensä ottaen ovat myös hyviä piirtämään ja osaavat sanoa, mihin kohtaan millainenkin tatska sopii.

Minulla on tatuointi yläselässä, ja se ei ollut muutenkin kovin kivulias paikka, mutta lähempänä niskaa sattui enemmän.

Yksi hyvä sivu on muuten bodymodifications.net, kävitkö ap jo siellä?

Joillekin tekee kipeää, toisille ei. Se riippuu myös paikasta johon tatuointi tulee. Monella on tehnyt lähellä luuta kipeää, esim. nilkka.

Rajojen tekeminen on aina sattunut, paikasta riippumatta,

Kun taas värityksen alkaessa, on iho ollut jo niin turta, ettei oo tuntunu enää pahalta ollenkaan...

(7 kuvaa siellä täällä)

Tatuoinnin kivuliaisuuskin riippuu tatskan koosta ja paikasta. Mulle tehtiin tatuointi selkärangan päälle ja se on sellasta ohutta viivaa. Ei sattunut. Tottakai tuntui, mutta ei sitä kivuksi voinut sanoa. Miehelle taas tehtiin iso tatuointi olkavarteen (tekeminen keti kaksi kokonaista päivää) ja hänellä sattui kovastikin, varsinkin käsivarren alapuolella. Meinasi pyörtyäkin vaikkei ole mitenkään kipuherkkä mies.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat