Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

1) Olisi suhteenne alkuaikana ylistänyt kaikkia ympärillä olevia naisia. Siis naispuolisia ystäviään, uutta kaunista työkaveria. Olisi korostanut kuinka naisen laittautuminen ja kauneus ovat niiiin tärkeitä asioita

2) Olisi ilmennyt, että mies olisi kaupunkilomallaan kuvannut ja zoomannut nähtävyyksien lomassa teini-ikäisten pikkupeppuja (myöhemmin vielä typerästi selitteli, että testasi kameraa.. ei rehellisesti voinut myöntää että perseitä tietenkin katseli)

3) Olisi kysynyt ainakin 3 kertaa, haittaako flirttailu toisille ihmisille minua (myöhemmin yritti pehmitellä sanomaansa)

4) Olisi ilmennyt, että mies on kerran valehdellut, että entiseen naiseen ei ole yhteydenpitoa.. Totuus paljastui myöhemmin

Mies väittää olevansa rehti ja rehellinen.

Kommentit (9)

Ja olenkin.

Mulla oli mieheni kanssa saman tyyppistä alussa.

Kehui kuinka on ollut sen ja sen kanssa silleen.

Kertoi kuinka tykkää pienipeppuisista naisista... no mulla ei oo mikään pieni peppu, ei isokaan mutta ei sitä voi pieneksikään sanoa.

Kerran sitten kun olimme menossa saunaan niin mieheni tuumas että hmm.. reppuperse.

Mä loukkaannuin. Muistan sen aina!

Mies koitti selittää että hän tykkää mun pepusta mut se oli niin riidassa kaiken sen puheen kanssa mitä aiemmin puhui että ei menny läpi!

Mutta kyse voi olla " vapauden kaipuusta" , joka kyllä tasoittuu kun suhde etenee ja syvenee. Mutta jos suhde on jo vuosia vanha ja yhteydenpito exään jatkuu, ym. perseiden tiirailu, olisin miehelleni tosi vittumainen. Ja kostaisin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mitä vielä haluat ap? Pään silitystä vai teorian sille, että olet suotta mustis sun petturimiehestä? Sori, avaa silmäs, ota vaaleanpunaiset rillit pois ja tenttaa miehesi pystyyn teoistaan.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat