Seuraa 

Olen myynyt siellä merkkivaatteita ja välillä törmään tyyppeihin , jotka huutavat sielä ja haluavat sitten tuotteen " ilmaiseksi" , kun ei vastaa kuvausta. Mikäli haluat uutta, niin ole ystävällinen ja jätä huutamatta. Minä ainakin myyn vain käytettyjä vaatteita, joita itsekin ostaisin....

Kommentit (2)

minäkin olen pyrkinyt antamaan mahdollisimman hyvän kuvauksen ja välillä on tuntunut että ostajat on luulleet huutaneensa jotain paljon huonokuntoisempaa, mitä vaate oikeasti on ollut, eli ovat sitten laittaneet palautetta, että tosi siisti vaate, vaikka kuvauksessa on ollut minun mielestä liuta " virheitä" .

mulle jäi vaan yhdestä kaupasta (jossa minä huusin) ikävä maku, kun olin maksun suorittanu, niin myyjä laittoi viestiä, että " kiitokset kaupoista. otathan sähköpostitse yhteyttä, jos tuote ei vastaa kuvausta" tai jotakin vastaavaa, tuli heti semmonen tunne, että tuotteessa on siis jotain vikaa. No kun sain tuotteen, niin vetoketju oli tosi tiukka, mutta ei muuta " pahempaa" vikaa. olin huuto.netissä silloin vasta aloittelija, niin en sitten rohjennut asiasta myyjälle mainita.

mutta mielestäni kun laittaa tarkan kuvauksen, niin ei ongelmia pitäisi olla. tosin meitä ihmisiä löytyy monenlaisia ja kaikki ei aina ole niin kamalan ystävällisiä...

Siis, ei minulle ainakaan ole käynyt vastaavaa. Olen myynyt ja ostanut myös. Jos myyn käytettyä, laitan aivan tarkan kuvauksen, jokaista kulumaa ja vekkiä myöten ja pyrin ottamaan myös hyvän kuvan, tarvittaessa laittamaan parikin kuvaa. Jos on käytetty, korostan, että tuotteessa näkyy normaalit käytön jäljet. Uutta en edes ole myynyt, kuin yhden kirjan, joita meille tuli tuplat. Jos ostan, ostan vain myyjiltä joilla on vastaavastu hyvät ja tarkat kuvaukset tuottesta. Ei tule pettymyksiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat