Seuraa 

Tulevana ostoskeskusäitinä, vain autolla liikkuvana, kuuman ja kuumemman ilmaston maasta olen päätymässä Bugaboo-rattaisiin. Matkustamme paljon, joten vielä kiinnostaisi tietää onko bugaboiden kanssa lentomatkustus tervan juontia vai helppoa kuin heinän teko? Kokemuksia?

Kommentit (5)

koneesta ulos astunut toisessa päässä. Koskaan ei ole tarvinnut asiasta keskustella että saako niitä ottaa portille vai ei. Meillä myös bugat mutta en usko että alan niiden kanssa lentämään. Ei aavistustakaan kuinka ne kestää heittelyä ruumaan. Kokemusta on vain Hartan toplinesta jotka oli kerran mukana ja hajosivat sekä mennessä että tullessa. mennessä sain kokonaan uuden rungon suomesta (matkayhtiö korvas) ja takasin tullessa olin jo niin kypsä et annoin asian olla kun rikki oli mennyt vain lukko meganismin muoviosa. ;(

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kuin matkarattaiden kanssa. Suurimmat ongelmat ovat kokemukseni mukaan Helsinki-Vantaan lentokentalla (vaunuista riippumatta). Siella on ikaraja 6kk ja sita vanhemman vauvan kuuluu istua kentalla olevissa karryissa. Rattaita on tosi hankala saada neuvoteltua portille, monet eivat nayta tajuavan sita, etta vaikka H-V:n kentalla lainarattaita onkin niin kohdemaan kentalla tuskin on ja kavelymatkat saattavat olla tosi pitkia. Noh, poikkeuksiakin on ja itsekin olen pari kertaa saanut rattaat portille asti. Sitten onkin arpapelia meneeko karryt ruumaan vai mahtuuko sisalle matkustamoon. Ja jos rattaat menee ruumaan saa jannittaa tuodaanko rattaat koneen ovelle vai pitaako niita metsastaa ympari saapuneiden matkatavaroiden aulaa =) Vaihtolentojen kanssa olen ottanut sen linjan, etta laitan rattaat suosiolla matkatavarana ruumaan, muuten eivat tule perille samaan aikaan meidan kanssa..

Kas, meni aiheen vieresta aika pitkalti =DD

En edes tiedä kuinka esim bugien runko voidaan suomessa korvata kun niitä myydään käsittääkseni vain yhdessä liikkkeessa jossa tilausaikakin on kuukausia....

Moikka,

lensin Los Angelesista Suomeen Bugabuiden ja 10-kuisen tyton kanssa, ja menomatka sujuikin vallan hyvin. Ainut puute mielestani rattaissa on se, etta niita ei saa kasattua yhdella kadella vaan alaosan avaamiseen tarvitaan molemmat kadet (ainakin meikalaisen mallissa, voi olla etta taman vuoden malleissa puute jo korjattu, en tieda). Joten kun yksin matkustelin, oli kanssamatkustajien kasivarret siina kohtaa tarpeen, kun laitoin vaunuja kasaan. Lontoossa oli kolmen tunnin vaihto ja siella aika meni mukavasti karryja tyonnellessa.

Kotimatkalla yllatyksekseni en saanutkaan Bugabuita Finskin koneeseen sisalle, vaan ne menivat ruumaan (selittivat myos etta muka Heathrowlla kaytanto ettei ruumasta saa portille rattaita). onneksi selvisin taasen kolmen tunnin vaihtoajasta kuitenkin kunnialla yksi tyttoni kanssa...

Muuten olen ollut kovin kovin tyytyvainen bugabuihin. Joko olet tehnyt valintasi?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat