Vierailija

Kommentit (19)

Kun olin nuori niin minua pari vuotta vanhempi tytto sai lapsen 15 vuotiaana. Hänen äiti auttoi häntä paljon ja nyt hänen vauva on jo aikuinen joten kyllä heillä ihan hyvin on mennyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kun viitistte syyttää mua provoks. Mut ihan sama.

Kiitti teille jotka annoitte tukenne. :)

Nyt mun on kiirus suihkuun, ja nukkumaan.

t:AP eli se teiniäiti

mulla on oma yksiö. Mutta sit mul on koko ajan oma hoitaja, joka auttaa mua kaikessa ja tukee mua itsenäiseen elämään. Rahat mä saan siis täältä; käyttörahat ja vaaterahat. Ruokaianeet saan valmiina.

Ja se hoitaja auttaa mua tulemaan toimeen, ja auttaa poikani hoidossa.

Mul on peruskoulu viel kesken, itse asiassa mul on kokonaan 8.luokka viel käymättä, joten ens syksynä meen takas kouluun suorittaa p.koulun loppuun. Sillä aikaa poikaa hoitaa tän laitoksen hoitajat, eli se on sen ajan osastolla.

Mä en uskaltanut tehdä aborttia, kun pelkäsin kaikkea sitä mitä siitä on puhuttu. Koulussakin aina puhuttiin, et nainen tulee hulluks jos tekee abostin, eli sen pää ei kestä lapsensa tappamista ja silleen. Enkä ma tajunnu ku vasta rv16, et oon raskaana, ja en sit edes halunnut ajatella aborttia, kun selvis et mun olis pitäny synnyttää lapseni kuolleena sit.

Mut hyvä etten tehnyt, rakastan mun poikaa niin paljon.

Enkä todellakaan halua et se pamauttaa joskus jonku tytön paksuks, vaan päin vastoin toivon et se kasvaa rauhassa ensin aikusek ja sillee.

Sen mun ex ei ole missään tekemisissä mun tai lapsen kanssa, Kylhän se voitais velvottaa vaik mihin, eli siis noi elatusjutut, mut en ole viel halunnut vaivat sitä, kun se on täl hetkel kihlois ja asuu yhdes sen muijan kans, eikä se muija tiedä meidän lapsesta mitään.

Tai kun se mun ex (22v.) oli mun mielestä jo silloin kihloissa sen muijansa kanssa, mut niil oli joku tauko kai. Mut kai pitäis kertoo, ku jos ne vaik tekee lapsia.

En tiedä missä ensikodissa olet kasvanut, mutta mun laitoksessa on sekä ensikoti, vastaanottokoti ja pitkäaikaisosasto. Ja kahess viimesessö osastossa on pieniä vauvoja huostaanotettuna, ja kun mä meen suorittaa sen peruskoulun, niin mun poika kyllä menee hoitoon tonne pitkäaikaisosastolla, ja siel on muitakin hoitakia kuin vaan mun omahoitaja.

Joo, onhan siit mun exästä puhuttu, et siit pitäis tehä ilmoitus, mut ei sitä tehä jos mä en halua. Tai olishan mun vanhemmat voineet sen tehä, mut ne nyt ei ihan ole kuvioissa niin täysillä mukana, et niitä kiinnostais.

Olin silloin ihan vähän vajaa 15, kun tavattiin kartsal, ja aika pian oltiin silleen ja poika sai alkunsa. Ei me tapailtu kun viikon ajan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat