Vierailija

Kommentit (19)

Ei ole varaa palkata siivoojaa, koska mies työttömänä tällä hetkellä ja eletään mun palkalla.

Kerran viikossa jo harrastan ja lapsi on silloin lastenhoitajalla.

Analysointi on toinen luontoni :)

Vaikea sopia tekemisistä, kun käytäntö on se, että mies saattaa kyllä luvata esim. hoitavansa lapsen iltatoimet ja laittavansa lapsen nukkumaan, mutta mitään ei tapahdu!!! Poika pyörii jaloissa jo ihan tillin tallin taivasalla eikä kukaan puutu tilanteeseen. Minulla ei luonto anna periksi jättää lasta hoitamatta, vaan lopulta tartun itse toimeen ja laitan lapsen nukkumaan.

Seksi ei kiinnosta, kun henkinen läheisyys puuttuu täysin. En pysty siihen väkisin. Mies haluaisi kyllä seksiä, mutta sen sijaan esim. ei pysty halaamaan minua, ei anna koskettaa, ei anna suukottaa jne.

Kiitos kuitenkin neuvoista!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

MIES TÖIHIN! TAI TEKEE AINAKIN NIITÄ KOTITÖITÄ, ONKO OLLUT KAUAN TYÖTTÖMÄNÄ?

Mies ei mene muuta kuin koulutustaan vastaavaan työhön niin kauan kuin on ansiosidonnaisella. Saa niin hyvät korvaukset ettei kannata mennä mihin vaan. On nyt työvoimakoulutuksessa, joten on päivät poissa. Kotitöitä ei tehnyt silloinkaan, kun oli kotona. Hoiti tosin silloin lasta päivät.

ÄLÄ NYT VIE SITÄ LASTA HOITAJALLE! ISÄ HOITAA. ON ISÄN ALIARVIOIMISTA ETTÄ VIET LAPSEN HOITAJALLE KUN OLET ITSE POISSA

Vien lapsen hoitajalle, koska hoito on järjestetty harrastuksen yhteyteen. Pidän lapselleni tärkeänä olla kavereiden kanssa siellä, koska hän ei ole päivähoitoryhmässä, vaan sukulaisen hoidossa.

ANALYSOI SITTEN, MUTTA ÄLÄ KERRO MIEHELLESI

Tätä olenkin jo vähentänyt.

ÄLÄ ODOTA MIEHELTÄSI SILLOIN MITÄÄN KU OLET PAIKALLA.

Ai että ei pitäisi odottaa hänen osallistuvan mihinkään, jos olen kotona? En kyllä enää odotakaan, koska mitään ei tapahdu. Mutta olen silti sitä mieltä, että jotta suhde toimisi, pitäisi jotain myös tapahtua miehen taholta.

OLETKO KOKEILLUT TULEEKO NE HALIT JA SUUKOT SEKSIN MYÖTÄ?

En ole kokeillut. Uskon, että voisi tullakin, jos vaan voisin sietää seksiä ilman että olen itse halukas hommiin.

ap

On tehtykin, mm. käyty parisuhdeterapiassa 2 vuotta, ja nyt käyn siellä yksin. Ei vaan muutu miksikään. Ehkä ei osata tehdä oikeita muutoksia arjessa ja vuorovaikutuksessa. Toivotaan liikaa, että toinen muuttuisi?

ap

Olen eri mieltä, koska uskon, että huonokin liitto voi muuttua, jos osapuolilla (molemmilla) on tarpeeksi halua muuttua. Meidän liitosta tekee huonon valtataistelu ja vaikeus sietää toisen erilaisuutta. Ollaan siis siinä parisuhteen yksilöitymisvaiheessa. Myös miehen mielialaongelmat tekevät oman lisänsä asiaan.

ap

Konkreettisia esimerkkejä: riitelemme lähes jokaisesta arkisesta asiasta, jonka kuvitella saattaa. Eniten riitelemme kotitöistä, joita kumpikaan ei jaksaisi ja motivoituisi tekemään. Toiseksi eniten riitelemme lastenhoidosta. Mies ei haluaisi hoitaa lasta juuri nimeksikään. Tykkää kyllä lapsesta, mutta ei tee lapsen kanssa mitään ja hoitaa vain silloin, kun en ole kotona tai jos pyydän sata kertaa. Miehen yleisimmät kommentit ovat " kohta" ja " joojoo" . Aikaa kuluu tietokonepelejä pelatessa vaikka tunteja, jolloin lähiympäristö ja ajankulu unohtuu täysin. Mies syyttelee minua asioista, joihin mielestäni itsekin syyllistyy. Toisaalta itsekin varmaan olen sortunut syyttely- ja syyllistämislinjalle aika usein. " Todellisia" ongelmia kuten esim. alkoholinkäyttö, perheväkivalta tai muu vastaava ei meillä ole. Mutta on tuo vuorovaikutuslukkokin meille ihan todellinen ongelma.

Palkkaa siivooja. Kerran viikossa kun joku käy siivoamassa koko talon ja pesee vaikka pyykkia samalla niin koti työt vähenee kummasti!

Ala harrastaa jotain. ainakin 2 iltaa viikossa olet poissa kotoa. Miehesi hoitaa silloin lasta.

Lopeta se analysointi ja ala elää.

Äläkä määräile miestäsi. Sovit mitä miehesi pitää tehdä ja annat miehesi tehdä ne äläkä naputa. Älä päästä miehesi sanomaan, että kohta...

Noin. Nyt teillä onkin jo paljon parempi suhde! Niin ja seksiä ainakin 2 kertaa viikossa.

Vierailija:

Lainaus:

Ei ole varaa palkata siivoojaa, koska mies työttömänä tällä hetkellä ja eletään mun palkalla.

MIES TÖIHIN! TAI TEKEE AINAKIN NIITÄ KOTITÖITÄ, ONKO OLLUT KAUAN TYÖTTÖMÄNÄ?

Kerran viikossa jo harrastan ja lapsi on silloin lastenhoitajalla.

ÄLÄ NYT VIE SITÄ LASTA HOITAJALLE! ISÄ HOITAA. ON ISÄN ALIARVIOIMISTA ETTÄ VIET LAPSEN HOITAJALLE KUN OLET ITSE POISSA

Analysointi on toinen luontoni :)

ANALYSOI SITTEN, MUTTA ÄLÄ KERRO MIEHELLESI

Vaikea sopia tekemisistä, kun käytäntö on se, että mies saattaa kyllä luvata esim. hoitavansa lapsen iltatoimet ja laittavansa lapsen nukkumaan, mutta mitään ei tapahdu!!! Poika pyörii jaloissa jo ihan tillin tallin taivasalla eikä kukaan puutu tilanteeseen. Minulla ei luonto anna periksi jättää lasta hoitamatta, vaan lopulta tartun itse toimeen ja laitan lapsen nukkumaan.

ÄLÄ ODOTA MIEHELTÄSI SILLOIN MITÄÄN KU OLET PAIKALLA.

Seksi ei kiinnosta, kun henkinen läheisyys puuttuu täysin. En pysty siihen väkisin. Mies haluaisi kyllä seksiä, mutta sen sijaan esim. ei pysty halaamaan minua, ei anna koskettaa, ei anna suukottaa jne.

OLETKO KOKEILLUT TULEEKO NE HALIT JA SUUKOT SEKSIN MYÖTÄ?

Kiitos kuitenkin neuvoista!

ap

onko vain yleistä tyytymättömyyttä ja kyllästymistä vai todellisia, pahoja ongelmia, jotka heijastuvat kodin ilmapiiriin?

Mikäli jälkimmäinen niin kannattaa harkita, onko se perhe-elämä lasten kannalta paras ratkaisu. lapset aistivat ja tajuavat paljon enemmän kuin mitä me aikuiset tajuamme.

Itse pysyin liian pitkään huonossa parisuhteessa - ja eron jälkeen lapsissa tapahtui uskomaton muutos, parempaan. Nyt vain harmittelen, etten lähtenyt aiemmin, lasten takia kun eroa viivyttelin.

Vierailija:

Lainaus:

Mies ei mene muuta kuin koulutustaan vastaavaan työhön niin kauan kuin on ansiosidonnaisella. Saa niin hyvät korvaukset ettei kannata mennä mihin vaan. On nyt työvoimakoulutuksessa, joten on päivät poissa. Kotitöitä ei tehnyt silloinkaan, kun oli kotona. Hoiti tosin silloin lasta päivät.

EI SIIS OLE LÄPEENSÄ PAHA, HOITI LASTA KUITENKIN SILLOIN KUN OLI PÄIVÄT KOTONA? TOISAALTAHAN TUO ON AIVAN NORMAALIA, ETTEI MEE MUUALLE KO SAA VIELÄ ANSIOSIDONNAISTA, KAI SE ON NORMAALIA? MUTTA NYT HÄN KUITENKIN ON KURSSILLA, SE ON HYVÄ.

Vien lapsen hoitajalle, koska hoito on järjestetty harrastuksen yhteyteen. Pidän lapselleni tärkeänä olla kavereiden kanssa siellä, koska hän ei ole päivähoitoryhmässä, vaan sukulaisen hoidossa.

OK, VIE SITTEN. MUTTA TAAS! KEKSI JOKU MUU SÄÄNNÖLLINEN MENO, ETTÄ MIEHESI ON LAPSENSA KANSSA. SILLOIN KUN ON PÄIVÄT LAPSEN KANSSA NIIN SILLOINHAN HEILLÄ ON JO AIKA PALJON YHTEISTÄ AIKAA. NYT SINUUN TÄYTYY VÄHÄN JÄRJESTELLÄ. KYLLÄ SIELTÄ JOKU JUMPPA LÖYTYY.

Tätä olenkin jo vähentänyt.

SE ON HYVÄ HOMMA!

Ai että ei pitäisi odottaa hänen osallistuvan mihinkään, jos olen kotona? En kyllä enää odotakaan, koska mitään ei tapahdu. Mutta olen silti sitä mieltä, että jotta suhde toimisi, pitäisi jotain myös tapahtua miehen taholta.

SOPIKAA JOKU HOMMA MIKÄ MIEHESI PITÄÄ HOITAA. ÄLÄKÄ PUUTU SITTEN SIIHEN. MIEHESI ON NYT JOTENKIN TAANTUNUT PIKKULAPSI TASOLLE. KOHTELE HÄNTÄ SEN MUKAAN... MUTTA ÄLÄ NAPUTA!

En ole kokeillut. Uskon, että voisi tullakin, jos vaan voisin sietää seksiä ilman että olen itse halukas hommiin.

TÄSTÄ ON OLLUT PALJON JUTTUA TÄÄLLÄ! KYLLÄ SE VAAN TAHTOO OLLA NIIN ETTÄ NE HALUT PALAA PIKKU HILJAA... JA ITSEHÄN SANOIT TUOLLA ALKUPUOLELLA, ETTÄ MOLEMPIEN TÄYTYY HALUTA TEHDÄ JOTAIN SUHTEEN ETEEN. TÄMÄ VOISI OLLA SE KOHTA MIKÄ SINUN TÄYTYY TEHDÄ!

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat