Seuraa 

Eli kannattaako L&B:n bootlegs-housuista reklamoida, kun ovat jo mielestäni 1 kk käytön jälkeen punteista, erityisesti saumoista haalistuneet ja kulahtaneet? Housuja on pesty noin 4 kertaa, täysin pesuohjeiden mukaisesti, eikä kuivausrummussa käytetty. Samaan aikaan käyttöönotetut alesta ostetut Napero-housut eivät ole haalistuneet ja kuitenkin L&B-housuilla hintaa oli 6 kertaa enemmän! Väriltään L&B housut ovat viininpunaiset. L&B-merkkiä käyttävät, onko haalistuminen normaalia, vai sattuiko meille maanantai-kappale? Kannattaako siis asiasta reklamoida?

Kommentit (3)

... mutta munkin mielestä L&B vaatteet eivät ole niin hyvälaatuisia kuin antavat ymmärtää (ja mitä sillä hinnalla pitäisi saada!).

Meillä ainakin osa vaatteista nukkaantunut ja venähtänyt mielestäni turhan paljon.

Vaikka laitoinkin, että en tiiä kannattaako reklamoida - niin kyllä aina kannattaa. Jos ei ole tyytyväinen tuotteeseen niin silloin on palutteen paikka:)!

Jos olet pessyt housut 60-asteessa, nurin päin ja ilman huuhteluainetta, niin ilman muuta kannattaa tehdä reklamaatio. L&B vaatteiden värit eivät haalistu monessakaan pesussa, jos ne pesee oikein.

Aiheellisesta valituksesta saa korvauksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kannattaa ehdottomasti reklamoida. Kyllä siihen hintaan pitäisi saada housut, joissa väri kestää. Ja meillä on L&B vaatteita jonkin verran ja vain yhden kerran olen joutunut reklamoimaan. Tuolloin poolopuseron hihasta purkautuivat ompeleet parin pesun jälkeen. Tuote korjattiin ja olin tyytyväinen (samaa paitaa ei ollut enää saatavilla, joten siksi siis en halunnut uutta tuotetta).

Olen vain kuullut, että saattavat L&B:llä suhtautua nihkeästi reklamaatioon. Voi toki olla huonoa tuuriakin, jos näin on käynyt, mutta itse olen ainakin niin jästipää, että jos tuotteessa on vikaa niin vaadin kunnollisen vastauksen ja myös mahdollisesti hyvityksen, jos kerran tuotetta on pesty oikein.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat