Vierailija

Miten nopeesti tuulimunan ja kaavinnan kokeneet ootte tulleet uudestaan raskaaksi?

Kommentit (10)

ihan shokissa ja taisin vaan ulista suurimman osan aikaa. Sain yksityishuoneen ja kaikki tapahtui myötätuntoisesti ja rauhallisesti. Mut silti, ei semmosta toivo kenellekään.

Mulla kerkes vatsakin jo kasvaa ja raskausoireita oli vaikka millä mitalla. Ultraan mennessä sitä vaan lähinnä jännitti että kuinka monta siellä täytyy olla kun on ollut niin rankkaa...ja sit kun ei ollutkaan ketään...

heti taas raskaaks niin vois jotenkin unohtaa tän jutun kokonaan ja jatkaa siitä mihin jäätiin ( niinku muka vois...). Kauheen petetty olo. Mut kaipa tää tästä taas lähtee.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mulla oli tuulimuna syksyllä -03, lokakuun alussa tehtiin kaavinta... heti sain luvan alkaa yrittämään uudelleen ja taisi olla maaliskuuta kun olin uudelleen raskaana..

onnea sinulle yritykseen! =)

tavallaan sitä tuntee olonsa petetyksi koska jo luuli olevansa raskaana ja kuvitteli sikiön sisällään todeksi... tuulimunassa kun sitten sitä sikiötä ei ollutkaan, ainoastaan raskauden oireet....

mutta tsemppiä sulle, kaikki kääntyy vielä parhain päin!

-2

Mulla ainakin tärppäsi heti seuraavassa kierrossa.

Tuulimuna on kyll ilkeä " petos" . Itsellä huomattiin vasta viikolla 10, kun olin menossa istukkabiopsiaan. Lääkäri vaan kylmästi totesi, että ei voida näytettä ottaa, kun ei ole sikiötäkään.. Sitten vaan lapulle aika kaavintaan ja ulos! Vähän olin puulla päähän lyöty. Yhtäkkiä koko raskautta ei enää ollutkaan!

aluksi tuli hirveä " viha" koko raskautta kohtaan enkä halunnut edes ajatella uuden yrittämistä... varmaan siksi koska pelkäsin että se tapahtuu uudelleen... melko nopeasti kuitenkin sitten (oikeastaan heti kun ekat menkat olivat olleet) mieli muuttui ja aloimme yrittämään uudelleen. en kiellä kuitenkaan, etteikö se pieni pelko olisi ollut kokoajan takaraivossa... sitten odotinkin aika pitkälle ennen kuin kerroin kenellekään raskaudesta.. =)

-2

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat