Seuraa 

Pikaisesti vaan tulin kertomaan että täti sieltä tuli illalla käymään.Voi että ottaa taas päähän, mutta minkäs teet. Rupee kyllä tuntumaan jo tosi kaukaselta ajatukselta koko vauva, kun ei sitä vaan tuu vaikka mitä tekis tai olis tekemättä.

Palaillaan taasen.Kathy tuu kertomaan sitten miten lääkärissä kävi ja helmiinan kanssa koitellaan tästä kierrosta saada tuloksia eikös niin;)

Kommentit (5)

että ovis tulee ja tulee hyvään aikaan. Musta tuntuu jotenki että nyt tässä kierrossa alkaa paineet pikkuhiljaa helpottaa, enkä edes ihan kauheesti masentunu kun täti tuli, pääsin siitä nopeesti yli.Ehkä tää tästä alkaa helpottaa.Tuntuu vaan että ei tässä oo enää kun muutama kuukausia aikaa ja sit luultavasti lopetellaan tältä erää jos tärppiä ei tuu ja lähetään lattareihin taas asustelemaan.On kyllä sinne jo ikävä kun ei oo vuoteen päässy käymään...

Joo kathylle toivotaan " vauvatartuntaa" !!!Ja helmiina ilmottele että mites inssi suju. Pidän sulle kans peukkuja!!

-beijaflor

Toivottavasti terot tepsii heti.

Mä täs koitan ottaa erittäin rennosti.En kyllä oikeen ehi ajatellakaan raskautumista kun on nyt tosi kiire jakso yliopistolla. Huhtikuussa helpottaa, niin silloin varmaan taas ihan hirvee kuume nousee päälle. Pitäs kyllä ruveta tekemään jotain suunnitelmia ens vuodeks että lähetäänkö lattareihin vai ei...ajattelin kyllä häihin asti odotella ja jos en vielä silloinkaan oo raskaana niin käydään tutkimuksissa ja se siitä sitten eli lähetään varmaan vuodeks pois.Mut pitää nyt otivoa että kevään aikana tärppäis!

Helmiinan inssi lähenee...joudutko käymään sitä ennen jossain tutkimuksissa tai kokeissa?Onks se niin et sun ite pitää sitä ovista testailla ja sit hakeutua sinne inssiin kun se on plussaa vai miten se käytännössä oikein menee?

nyt alkaa tunti.heippa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kylläpäs oli kauas pudonnut.

Tänään kävin siä lääkärissä ja sain kuurin teroluteja, joitten pitäs aloittaa menkat. Ja menkkojen jälkeen uus kuuri kp15 kohdalta aloittaen. Jos eka kuurin jälkeen ei menkkoja kuulu, pitää odottaa lähetettä naistentautien polille. Tietysti voi tulla jo hetikin raskaaksi (toivottavasti). Että täällä tälläistä.

Nyt meen pakkaileen ja lähden kohti Tamperetta. Oon menossa kattomaan parhaan kaverini esikoistyttöä, joka on tänään vasta neljän päivän ikänen ja toisen kaverin kaksospoikia, joilla on ikää vasta pikkusen yli kaks viikkoo. Samalla pitäs poiketa moikkaan siskon poikia ja porukoita.

Palaillaan. Nyt vajoan muutaman päivän nettipimentoon. =)

Kathy@: toivotaan, että saisit sieltä Tampereelta " vauvatartunnan" ja tärppäisikin samantien. :)

Kiirettä on mullakin töiden puolesta niin paljon, että onneksi ei tarvi näitä vauva juttuja koko ajan miettiä. Täytyy nyt yrittää muistaa kuitenkin sen verran kalenteria katsoa, että saataisiin inssi onnistumaan.

Mulla menossa nyt kp 9 ja ylihuomenna eli torstaina aloitan sitten oviksen tikuttamisen. Sitten kun saan ovis plussan, niin soitan klinikalle. Inssi voidaan tehdä joko plussa päivänä tai seuraavana päivänä. Nyt vaan sitten jännätään ettei ovisplussa osuisi lauantaille, koska lauantain ja sunnuntain klinikka on kiinni ja homma jäisi omien puuhastelujen varaan. Monet ilmeisesti käyvät etukäteenkin tarkastuttamassa, miten munasolut on kypsyneet ja milloin mahdollisesti ovat irtoamassa, mutta mulla mitään tarkkailuja ei ole ollut. Inssi päivänä mies käy ensin antamassa simpat ja mulle aika on sitten muutaman tunnin kuluttua.. kun ovat saaneet simpat tarkastettua ja pestyä. Eipä siinä sen kummempia, homma käy nopeasti ja kivuttomasti ja sitten alkaakin piinailu..

Voi beijaflor, harmi juttu.. tuo on niin tuttu tunne.. Kyllä sitä on tuossa epätoivon suossa räpiköity harvase kuukausi tädin ilmaannuttua.

Vielä sitä kuitenkin on aina löytynyt intoa uuteen ja taas uuteen kiertoon. Mutta luulen kyllä, että me täällä aletaan kohta olla siinä pisteessä, että siirrytään tuohon adoptio ajatukseen, jos ei nyt kevään aikana tärppää. Sen verran paljon noita pettymyksiä on tullut tässä matkan varrella, että ei niitäkään loputtomiin jaksa... No mutta teillä on ollut yritystä kuitenkin muistaakseni paljon vähemmän aikaa, ja koska tahansa se tärppi voi tulla. Joten ei muuta kuin uuteen kiertoon taas!

Mun vyöhyketerapeutti ensin kehotti unohtamaan koko yrityksen (no sekin on tietysti helpommin sanottu kuin tehty, mutta unohtaakin on yritetty). Nyt sitten viime kerralla terapeutti kehottikin muuttamaan ajattelutapaa. Aikaisemmin juteltiin, siitä että kun meidän lähipiirissä on paljon odottavia ja pieniä vauvoja ja muutenkin joka paikassa eteen tupsahtaa niitä pulleita masuja ym... No terapeutti kehotti sitten " imemään" tuon " vauvaviirukseen" itseen ikään kuin raskaus tarttuisi olemalla lähellä vauva-asioita... mielenkiintoinen ajatus. Tartuntaa tässä nyt sitten odotellaan! :)

Tilasin tuolta mammaksi:n sivuilta ovis-testejä. Saa nähdä saako niillä selvän vastauksen. Ekaa inssiä varten ostin jotain halvempia testejä, ja osisttain niitten epäselvyyden vuoksi koko inssi taisi sitten mennä harakoille. Onkos teillä kokemuksia noista testeistä?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat