Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (12)

Vierailija:

Lainaus:

Nyt jälkeenpäin olen vasta kuullut juttua, että ei yleensä jalkatiloja edes alakautta synnytetä... :( Mut vielä kuvattiin pari tuntia ennen synnytystä, luulis että siitä ois huomattu tarjonta?

Voiko vauvan pieni koko (2330g) vaikuttaa siihen, että tarjonnasta huolimatta laitettiin synnyttämään alakautta, vai onko voinut olla lekureille ja kätilöille yllätys?

T.2, jolla asiat jääny vähä vaivaamaan...

Mahdoton arvailla syitä jälkikäteen, olisi kannattanut kysyä silloin. Kaikkiko meni hyvin kuitenkin?

klö

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Onko jalkatila vaikeampi kuin perätila? Entä " riskit" , Onko isommat?

Jalkatilaa tai pikemminkin tarjontaa ei lähdetä synnyttämään alakautta,koska jalka/jalat voivat luiskahtaa ulos jo ennenkuin kohdunsuu on täysin auki. Tavallisesti sectoidaan.

klö

Synnytyskertomuksessa kaiken muun lisäksi mainitaan: Löstet-otteet, modifioidut klassiset-otteet, Morrison-otteet... Onko nämä ihan tuttuja ja käytettyjä termejä kaikissa synnytyksissä?

Jotenki on ollu vähä fiilis ku " opetusvälineellä" , kävi meinaan ilmi, että on tosta mun synnytyksestä olemassa opetusmateriaalia, kalvot (siis piirtoheitin,heh) ja kaikki...

Vierailija:

Lainaus:

Synnytyskertomuksessa kaiken muun lisäksi mainitaan: Löstet-otteet, modifioidut klassiset-otteet, Morrison-otteet... Onko nämä ihan tuttuja ja käytettyjä termejä kaikissa synnytyksissä?

Jotenki on ollu vähä fiilis ku " opetusvälineellä" , kävi meinaan ilmi, että on tosta mun synnytyksestä olemassa opetusmateriaalia, kalvot (siis piirtoheitin,heh) ja kaikki...

En usko,että olisit mikään koekaniini ja harjoituskappale ollut. Otteet, jotka mainitsit, ovat tavalliset perätilasynnytyksen ulosautto-otteet.

Erikoisimmista synnytyksistä ja myös epäonnistuneista pidetään yleensä osastotunteja ja meetingejä opiksi kaikille.

klö

Vierailija:

Lainaus:

Vai puhutaanko niistäkin vauvoista perätilana, jotka syntyy jalat edellä??

Kyllä voidaan käyttää jos on tulossa jalat eikä perä edellä.

klö

Nyt jälkeenpäin olen vasta kuullut juttua, että ei yleensä jalkatiloja edes alakautta synnytetä... :( Mut vielä kuvattiin pari tuntia ennen synnytystä, luulis että siitä ois huomattu tarjonta?

Voiko vauvan pieni koko (2330g) vaikuttaa siihen, että tarjonnasta huolimatta laitettiin synnyttämään alakautta, vai onko voinut olla lekureille ja kätilöille yllätys?

T.2, jolla asiat jääny vähä vaivaamaan...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat