Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

aikamoinen kestosuosikki tuo on.

sitä tuli tv:stä kun mun vanhemmat oli lapsia, sitä tuli meidän lapsuudessa ja taas nyt kun itse olen äiti :)

monen sukupolven sarja :)

Kommentit (8)

Minä (-69), siskoni (-63) ja äitini. Nyt 5 v tyttäreni haluaa katsoa sitä, vaikka ei edes osaa lukea.

Nyt sitä on niin paatunut maailman ongelmiin yms, että ei ohjelma hetkauta minnekään...

Hitto sentään..

Lainaus:

Minä (-69), siskoni (-63) ja äitini. Nyt 5 v tyttäreni haluaa katsoa sitä, vaikka ei edes osaa lukea.

Nyt sitä on niin paatunut maailman ongelmiin yms, että ei ohjelma hetkauta minnekään...

Hitto sentään..

Itken lähes joka jaksossa:) 4v. tyttäreni tykkää kans katsoa vaikkei osaa lukea. Kyselee sitten koko ajan "mitä se sanoi, minne ne menee" jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

hellyyttävää tuo niiden perhe-elämä. jotenki niin vaitonta. olisipa maailma on hyvä paikka kun tuossa sarjassa.

tuo mitä nellie teki tässä jaksossa lauralle oli todella ilkeää tuossa, miettikää mitä meidän maailmassamme lapset tekevät toisilleen.

vaikka hänkään ei osaa lukea, kuten se ketjun toinen 5v. Ei ole onneksi tajunnut vielä pyytää meitä vanhempia lukemaan tekstityksiä ;)

Onhan se aika, no, idyllistä ja "idyllistä" se elämä ko. sarjassa... Mahtoi olla Ameriikan uudisraivaajat aina juuri suihkusta astuneita ja hiuslakassa kylpeneitä, joo... :D

Lainaus:

mites se kuoli?

itse myös katsoin sarjaa lapsena, nyt uusintana muutaman jakson olen muistanut katsoa

Sarjassa kuolee:

Herra Hanson

Adamin ja Maryn poikavauva

Herra Garveyn vaimo Alice, samassa tulipalossa kuin A:n & M:n poika

Ingallsien Freddy

Mä muistan nuo jaksot jo ulkoa, meillä on kaikki kaudet DVD-bokseina + 9 kausi melkein kokonaan nauhalla (2 jaksoa uupuu), 8 melkein kokonaan nauhalla (4 jaksoa uupuu) ja 7 kauden jaksoja muutama.

Meiltä löytyy hyllyllinen Laurasta kertovia kirjoja + Pieni talo preerialla kirjat suomeksi ja englanniksi.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat