Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Hei!

Olemme muuttamassa Turkkiin ja Istanbuliin loppukesästä ja näinollen haluaisinkin tutustua jo näin netin välityksellä tutustua teihin jotka jo siellä asuvat.

Olisin myös kiitollinen jos voisit kertoa yleensäkkin asumisesta siellä pienten lasten kanssa...meillä kolme tyttöä joista kaksi alle kouluikäistä ja yksi koululainen 12v, hän aloittaa siellä kuudennenluokan ilmeisesti kotikouluna, olen kuullut, että siellä olisi suomalainen koulu jos tiedät asiasta jotain niin kerrotko ( olemme kyllä ke menossa täällä lähetystöön selvittämään asioita, mutta tieto sieltäkin päin olisi tervetullutta .)

Olimme nyt talvilomalla siellä ja tapasin sattumalta eräässä pizzapaikassa suomalaisen naisen lapsineen Bostancissa, hän oli asunut siellä heinäkuusta asti ja kertoi, että siellä olisi suomalaisia naisia jotka kokoontuvat sillointällöin...tuntuu mukavalta että teitä on siellä. Itse asuisimme Icerenköyssä, aina parempi jos olisit siitä lähistöltä, mutta kauempaakin käy...

Voin antaa myöh. mailin mutta nyt jään odottamaan vastatauksia malttamattomana.... ;)

Kommentit (2)

Itse olen asunut jo reilu 16 vuotta Istanbulissa, Erenköyssä. Lapsia on 2, poika 10v ja tyttö 6.5v.

Laitapa meiliosoitteesi, niin kirjoittelen lisää!

kiitos, kun vastasit!! ;)

Tässä tämä maili os. moniaippa@hotmail.com

Ollaan tosiaan tulossa loppukesästä ja tytön pitäis aloittaa kansainvälisessä koulussa (onkohan siellä muita kouluja joissa opetetaan suomenkielellä???)

Erenköy kuullostaa tutulta, mutta eipä tule mieleen missä sijaitsee..onko lähellä meitä? Asutaan Icerenköyssä sitten.

Meillä kolme lasta ja kaikki tyttöjä 12v, 4v ja 2v.

Mutta enemmän sitten mailin kautta......

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat