Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mieheni puhui eilen suunsa puhtaaksi, mutta sanottava oli hyvää:

Mies kertoi, kuinka onnellinen on, kun minä olen hänen. Sanoi miettineensä usein kavereitansa ja työkavereidensa vaimoja / puolisoita tms. että miten he jaksavat elää tuollaisten kanssa. Aina on joku perheriita menossa ja mihinkään ei voi koskaan lähteä hyvällä mielellä, sillä lupa tulee nihkeästi. Sängyssä ei pyöritä tarpeeksi ja muita naisia katsellaan ja arvostellaan.

Sanoi, kuinka rakastaa ja tykkää, kuinka tärkeä olen hänelle. Kuinka ylpeä hän on minusta, kuinka ylpeä on siitä, että olen hänen elämässään, ystävänä, rakastajattarena, elämän jakajana. Jäyhä suomalainen mies!

Kylläpäs lämmitti, sillä itse ajattelen hänestä juuri samalla tavalla.

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen helposti huijattavissa ja provosoitavissa. Mieheni on varmasti selkäni takana oikea naisten naurattaja, casanova, petturi, valehtelija, omaneduntavoittelija, rikollinen, narsisti, huijari jne..

Sinisilmäisyyteni ja usko ihmisten hyvyyteen estää minua vain näkemästjä asiaa.

Helpottiko :). Varmastikin, sillä mehän haluamme, että kukaan ei ole onnellinen, jos itse ei ole.

ap hymyssä suin.

on jonkun elämässä niin vierasta, että ei voi uskoa sitä jollakin olevan.

Jos se sinusta provolta tuntuu, niin se on sinun asiasi, häpeäsi ja surusi.

Tosiasia on, miellät sen sen provo tai et, että tunnen olevani miehelleni todella tärkeä, rakas ja ihastuttava :).

Ehkäpä tämä on sitten vain tätä rakkauden alkuhuumaa. Meillä kun on yhteisiä vuosia takana vasta 12 :)

ap

AP:n oli pakko tulla tänne palstalle provoilemaan aiheesta, et vois edes jossain oikeesti tuntea itsensä " ihanaksi" .

Todellisuus jotain ihan muuta.

Keep on dreaming AP!

parisuheita ilman provoilua :). Minun lähipiirissäni on useita onnellisia ja tasapainoisia parisuhteita. Olen siis siitäkin onnellinen, että läheiseni ovat tasapainoisia ja rakkauden antamiseen ja saamiseen kykeneväisiä ihmisiä.

ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat