Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Hänellä menee kuulemma kaikki rahat minuun. Olen paska ja typerä ihminen. Hän kostaa kaiken (??) minulle, inhoaa minua tämän rahattomuuden takia ja kaikki kulut pitäisi laittaa tasan. Mihinkään ei ptysty lähtemään esim kavereidensa kanssa Alpeille laskettelmaan. Mitään ei pysty harrastamaan...( ostanut 300 euron monot ja 250 euron laskettelukortin jne.).Hyvin selväksi tuli etten merkitse paskaakaan hänelle ja pilaan vain elämää...

Voi kuinka sydämeen sattuu..opiskelen kauppatieteitä ja kuukausitulot minulla siis vain 200 euroa. kaiken puolittaminen on mahdotonta... olen kaunis ja fiksu nuori nainen enkä tosiaankaan valita hänen menemisistään tai saunailloistaan... tuli niin paha olo. mitä tehdä?

Kommentit (23)

sananvapaus!!

sanoi miksi vaadin jotain etelänreissuja. vastasin, etten todellakaan vaadi ja kysyin miksi hän vaatii alppireissuja?hän sanoi, että siksi koska on AINA KÄYNYT SIELLÄ. itken täällä ihan hulluna, kunpa pystyisi vain erota.....

ei kai tää enää muutu:(((

ap

Ei se tuosta ainakaan parane tuo suhde, jos näin alkuvaiheessa on jo tuolla mallilla, että haukutaan. Jos teillä on perheyhteisö, niin se maksaa enemmän kellä on varaa tai yleensäkin jos elätte yhdessä, niin prosentuaalinen määrä tuloista kummaltakin menee kodin hyväksi. eli jos annat sen 200e, niin sehän on 100% sinun tuloistasi. Jätä se mies ja vähän äkkiä, muuten tulee ongelmia myös tulevaisuudessa. On taipumus näköjään kayttää henkistä väkivaltaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minä en ainakaan hetkeäkään kuuntelisi tuollaista.

JOS haluat jatkaa miehen kanssa, niin lopeta se siivellä eläminen ja ota opintolainaa tai hanki töitä opintojen ohelle.

maksan kyllä omat puhelinlaskuni, omat ostokseni, kotivakuutukset, osan ruoasta.

Minusta perhe on yritys. Jokainen tuo siihen oman panoksensa ja se riittää, että kaikki yrittävät parhaansa. Kun valmistun, tienaan huomattavasti enemmän kuin mies.

ap

Kantsis hakeutua hoitoon, ihan oikeesti, vaikuttaa pahalta persoonallisuushäiriöltä...

todella itsekästä ja vastuuntunnotonta tuollainen.

Ansaitset todellakin parempaa!! Kuivaa kyyneleesi ja kasvot kohti uusia tuulia! Älä lasta tuommosen kanssa ainakaan hanki! Kaikki muuttuu sen jälkeen entistä pahemmaksi ja vaikeammaksi!

Lähde jo hyvä nainen! Oletteko naimisissa? Onko miehesi väkivaltainen sinua kohtaan?

Tuhannet kiitokset!!! Tuntuu vain että kaikki muut pitävät miestäni niin ihanana ja järkevänä ja huippuna ja mulle on tuommoinen :`(

Mistä niitä järkeviä miehiä sitten löytää? Muutto opiskelija-asuntoon vain...

ap

Mieti jos/kun saatte joskus lapsia ja jäät äitiyspäivärahalla/kodinhoitotuella kotiin, mikä valitus siitä tulee. Sympatiani ovat puolellasi.

a) miehesi ei halua avustaa sinua jotta sinullakin olisi taloudellinen turva ja vatsa täynnä

b) miehesi syyttää sinua kaikesta

c) miehesi ei ilmeisestikään rakasta sinua

d) miehesi haluaa mielummin alpeille kuin elää kanssasi hyvää kotielämää

e) miehesi suorastaan inhoaa sinua (ei siis osaa arvostaa)

f) suhteenne ei perustu tasa-arvoon

g) miehesi ei ole sitoutunut sinuun, suhteenne on siis yksipuolista

Näitä kun katsoo niin herää kysymys mikä suhde? Mikä perhe? Mikä tulevaisuus? Minusta teillä ei ole mitään niistä.

Oikea parisuhde on kaikkea muuta kuin mitä kerroit teidän suhteestanne.

Toimi ennenkuin olet menettänyt loputkin itseluottamuksestasi!

Tässä vanhemman neuvo!

muuta tyyliäsi niin joku päivä minä lähden. Sitten ihan tietoisesti etsin itselleni uutta miestä ja se kaunis päivä koitti kun löysin nykyiseni, joka on akateeminen, mukavan näköinen, hauska, hoitaa kotia ja lastamme (siis nyt yhdessä hankittua), laittaa kaikki ruuat jne. ja jätin exäni siihen paikkaan.

Ehkä olisin voinut hoitaa asian kypsemminkin ja erota, mutta se oli niin hankalaa, että etsiskelin vaan uuden miehen :)

MIEHIÄ RIITTÄÄ!! Ihan oikeasti. Hetken se kirpaisee, mutta tulet varmasti löytämään paremman. Ei mitään järkeä roikkua enää yhtään. Nyt vaan suunnitelma, miten tulet pääsemään tästä ääliöstä eroon.

Kuulostaa täsmälleen minun elämältäni, paitsi että olen tuleva DI ja tulen siis myös tienaamaan huomattavasti paljon enemmän kuin mieheni. Tällä hetkellä mies käyttää pienen palkkansa omiin harrastuksiinsa ja minä maksan sitten kaiken muun.

Tai ihan noin ei enää ole, sillä asumme tällä hetkellä erillään. Mies haluaisi muuttaa takaisin, mutta mielestäni elämämme on helpottunut HUOMATTAVASTI ukon poistuttua huushollistamme. En suostu elämään loppuelämääni ihmisen kanssa joka ei osaa todellakaan muuta kuin tuijottaa omaa napaansa.

ÄLÄ SUOSTU SINÄKÄÄN!!!!

úrpaan, kyllä se nyt jo on odottamisen arvoista!

Elä lähde meneen, ihmeessä. Koska jo se, että vieläkin olet tuollaisen miehen kanssa, joka sua noin suuresti arvostaa, kertoo, että olette toisillenne ilmeisen sopivat!

suuntaan muutu. Yleensä tuommoiset tyypit ne vaan pahenee vanhetessaan. Tiedän kokemuksesta. Lähde nyt, niin ei tarvi muutaman vuoden päästä itkeä sitä kun tuhlasit parhaat vuotesi tuollaisen kanssa.

Mutta tuollaisen miehen kanssa en silti elämääni jakaisi. Kyllähän hänenkin täytyy tajuta se, että tulosi ovat pienet nyt, mutta tilanne ei ole ikuinen. Ei kuulosta siltä, että hän todella olisi sitoutunut suhteeseenne.

Tyhmä olet, imbesilli suorastaan, jos et nyt lähde ja nopeasti. HElvettiä sun elämäsi tulee olemaan tuommoisen kakkosluokan kansalaisen kanssa.

Ja tämä on ystävällinen neuvo.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat