Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Aloitan viikonlopulle pinon kun on ollut niin hiljaisia nuo päiväpinot. Maanantaista taas päiväpinot kehiin ja kaikki kertomaan kuulumisia.

Ymmärtää kyllä miksi pinot on lyhyitä kun katselee ikkunasta ulos. Ja tietenkin nuo vauvat on alkanut jo niin kovin seurusteleen ettei enää ehdi koneella hypätä.

Hyvää viikonloppua kaikille!!!

Minä jatkan siivousta!

T. Liili

Kommentit (6)

Täällä ollaan taas ihan silmät ristissä.. Tyttö nukkui 12-7.30 heräämättä, mikä on sinällänsä oikein kiva. Mut mä olisin mielelläni nukkunut vielä ainakin 9 asti.. :) Tyttö on puklaillut tänään kiitettävästi ja sitten mun mielestä jo ihan oksensi. :S Syömisestäkin oli jo jonkin verran aikaa (30min-tunti) ja se sen yökki oli kyllä niin saman hajuinen pommi kuin mitä aikuisella ihmiselläkin! Maito sille ei oo maistunut tänä aamuna tavalliseen tapaan, mutta on kumminkin syönyt. Perjantaina pistettiin se rokotus, josta tyttö oli illan ja eilisen kiukkuinen ja väsynyt. Suppoa laitoin molempina päivinä yöksi, kun tuntui että on niin mahdottoman kitunen. Kuumetta ei ollut, ainkaan mun mittauksen mukaan. On tämäkin melkoista pohdintaa. Toivottavasti on nyt edes himpun verran paremmalla tuulella kun herää päiväunilta, on reppana ollut aina vain niin väsyneen oloinen.

Quarra

koitetaan kuitenkin pitää pinoja yllä,jossain vaiheessa olikin vilkasta kirjoittelua.

Meillä on jo maisteltu perunaporkkanasosetta ja tänään hedelmäsosettakin.

Ja Juho koitti kääntyä,heivasi melkein kyljelleen.

Oon klo 5 herännyt,haukotus.Juho heräs klo 6 ja nukahti vasta 9 seuraavaksi ja esikoinen vaati leikkiseuraa.Päivät menee nopeasti kyllä.Nyt (vasta?) mulla alkanut maidontulo vähentyä.On kivaa antaa äidinmaitoakin Juholle mutta toisaalta tuo lypsäminen tylsistyttää....

äityliini ja Juho 3,5kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Nopeasti kirjoittelen,mies on käyttämässä poikaa verikokeissa.

Elikkäs siis sairastelut täällä jatkuu. Nyt on sitten Nea-neitikin kipeänä. Eilen illalla ihan kuin tyhjästä hyppäsi kuume 40:een!!!!

Onneksi suppo auttoi nopeasti ja neidille ruoka maistuu ja sai nukutuksikin.

Aamusella mittailin enää 37,4

Mutta nyt kuuluu natinaa sitteristä joten palailen ehkäpä paremmalla ajalla.

Sairastavat Minny ja lapset

Minäkin tuun purkautumaan hieman¿ Pakko heti kehua, meidän neiti nukkui viime yönä 9h putkeen! Ihanaa, äidistäkin tuntui aamulla uskomattoman virkeältä! Johtui varmaan kylvystä ja oisko jo korvikkeen vaihdoskin tehnyt tehtävänsä? Toivottavasti jatkuisi, yleensä kun meillä nukutaan kerralla max. 4.5h.

Nyt on Ida mummilla hoidossa ja me ollaan isukin kanssa yritetty saada kämppää taas ihmisten asuttavaksi. Uskomatonta kuinka sotkuun voikin kotinsa saada! Kumpikaan meistä kun ei oo mitään kodinhengettäriä. Nyt on mukava olo kun on puhdas koti.

Illalla olisi tarkotus mennä ystävä pariskunnan luokse, joilla saman ikäinen tyttö kun meillä, leffaa katsomaan. Saa nähdä tuleeko katsomisesta mitään vai viekö neidit kaiken huomion :)

Tiituliini81 ja Ida 2kk ja joitain päiviä päälle¿

odotuspuolella joskus kirjoittelin, mutta sitten homma jäi. Olen kyllä käynyt viestejä lukemassa, mutta esikoiselta (3 v3 kk) ja vauvalta (poika 3 kk)ei meinaa jäädä aikaa kirjoittelemiseen.

Hyvin on vauva-arki lähteny sujumaan. Esikoisella vaan uhma meinaa välillä kärjistää tilanteita. En osaa olla ihan tarpeeksi rauhallinen uhmatilanteissa. Esikoinen on nyt vauvan myötä jäänyt myös kotiin ja välillä meinaa mennä sormi suuhun siinä että mitä virikkeitä keksis pojalle. Nyt hän aloitti just musiikkileikkikoulun, jotta pojalla olisi joku oma kiva juttu. Jotain perhekerhoa täytyy kans mennä kokeilemaan.

Kuopus on kova jokeltamaan. Täällä koitetaan kanssa kääntyä mahalle. Kyljelle päästään ja jalat menis mutta alemmasta kädestä jää kiinni ettei kokonaan käännytä. Mistäs päin Suomea olette muuten kotoisin? Minä olen Pohjois-Helsingistä just 30 vuotta täyttänyt kahdenpojan äiti:) Noin niinku suppeana esittelynä :) Ihanaa kun tulee kevät.

Ihanan kaunis ilma ulkona! Käytiin just kävelyllä, mut siellä olikin aika kylmä viima, takasin tullessa oli huomattavasti lämpimämpää. Aurinkolasit unohdin autoon ja silmät on ihan väsyneet sirittämisestä... Mutta muuten reipasti mielen ja päänsärkykin jäi sinne pihalle!

Oltiin eilen maalla puuhommissa, tai minä oikein mitään hommaillut, työntelin vaunuja ja rapsuttelin naapurin nelikuista koiranpentua. Voi sitä elämäniloa joka sillä oli, tyyppi hyppeli hangessa lumi pöllyten, vaikka oli niin pieni vielä.

Tytölle maistattelin perunaa perjantaina. Ei hän oikein innostunut koostumuksesta, vaan pyöritteli sitä tovin suussa, kunnes viimein nielaisi. Jospa tekisin vieläkin löysempää... Eilen en antanut lainkaan, mutta tänään ajattelin taas keitellä. Muuten ei mitään kummempia kuulu. Aamulla herättiin " mukavasti" jo klo 6. Pyykkiä ollaan pesty ja vähän siistitty paikkoja. Nyt neiti vetelee päikkäreitä ja mulla ruoka uunissa, jos ehdittäisiin miehen kanssa syödä ennen kuin typy herää. Olis niin kiva saada lämmintä ruokaa!

Eipä tässä taas muuta! Palaillaan huomenna!

Tähti ja tyttö tasan 3kk

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat