Seuraa 

kannattaa testata?mulla on jo 3 päivää ollut etova olo ja lämmön nousua ja välillä rintoja aristaa...mutta vielä en o testannut vaikka miel8i tekis,mutta ajattelin odottaa menkkojen alkamis päivään,koska se ei edes näkyis siinä testissä vielä vaikka olisinki raskaana..menkat pitäs alkaa 26.päivä

Kommentit (5)

mutta kun mä en ole varma että onko mulla edelleen se kierto 28 päivää vai ei,koska mulla on vasta kulunut vähä pääl 2kk edellisestä synnytyksestä...ja kyllähän me joka päivä ollaa yritrtty pupuilla

..ja ne oireethan voivat olla samanoloisia kunin alkuraskauden oireetkin.

Eli ei muuta kuin petivaatteet pöllyämään ja toivotaan plussaa tästä kierrosat =)

Ja kuten Ninnu edellä sanoi, raskausoireita ei voi olla koska luteaalivaihe tosiaan naisella on n. 12-16 pvää = ovulaatiosta menkkoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

jo ollut..ja en imetä enää..menkat loppu 27.2 ja siitä noin 1 viikko eteenpäin niin on ollut tämmösiä oireita kuin kylmiä aaltoja kämpö on 37 ja etova olo kokoajan ja vähä enemmän väsyttääkin kun normaalisti,mutta katotaa nyt miten sitten käy...

Ovulaatio on yleensä naisilla 14 päivää ennen kuukautisten alkua, eli sinulla se olisi tämän mukaan vasta huomenna. Alkio kiinnittyy muistaakseni vasta viikon päästä tästä, jolloin voi vasta alkaa tulla oireita.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat