Vierailija

kertokaapas miten toi testi tehdään?ja onko kaikilla toiminu toi testi?=)

Kommentit (20)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

muistan jostan mikki hiiren taikatemppu-kirjasta aikoinaan tämän jo lapsena lukeneeni. elikkä selitys on erittäin yksinkertainen; jos roikutat siinä langassa jotain esinettä ja ajattelet ympyrää, niin pikkuhiljaa alkaa kätesi liikuttaa lankaa niin, että piirtyy ympyrä. sama juttu tietty viian kanssa.

eli, se mitä toivot toteutuu. liikutat sitä tahtomattasi. sormet tottelee aivoja, vaikkei liikettä paljain silmin havaitsekaan.

Vierailija:

Lainaus:

No kuinka selitätte, että minulla tuo ennustus on muuttunut? Eli pakko olla toisella kertaa väärin, mutta kummalla?

jos nyt meedion kyvyilläni heitän, että ensimmäinen kerta toden sanoo. että, tässä siis kasille ultimate totuus.

Testi näytti minulle 6 lasta. 3 tyttöä ja 3 poikaa. Kummallakin kerralla samassa järjestyksessä. Tämän mukaan olis siis vielä 4 synnytystä edessä =)

Otat hiusten päistä kiinni. Pysäytät sormuksen kun roikotat sitä masusi päällä (jos olet siis raskaana jo). Jos sormus tekee ympyrää, tulee tyttö. Jos heiluu ees taas, niin poika.

Minulle on tehty " ennustus" myös, kun en ollut raskaana ja silloin se tehdään kämmenen päälle.

todella selvästi. Kolme kertaa kokeilin ja joka kerralla alkaa heti pyöriä. Meillä on kaksi tytärtä ja molemmissa on masun päälläkin pyörinyt!!

Itsellä ennen rakauksia näytti tyttö, hetiperään poika ja sit mietti vähän ja vielä poika. Rakausaikana mahan päällä meni aina oikein, vaikka tyttöä odottaessani ajattelinkin että nytpä on sormus väärässä, kun luulin odottavani poikaa. Nyt meillä siis tyttö ja poika ja luulen oikeasti että se yksi poika meille vielä jossain vaiheessa tulee ;)

sormus hiuksen päässä on lähellä matemaattista heiluria, eli pienen pienikin käden liike näkyy sormuksessa todella herkästi. Ja lisäksi liike " kertautuu" helposti, eli kasvaa ja kasvaa. On erittäin vaikea pitää kättä aivan paikoillaa.

Eli, onnistuuko testi jos hius on kiinnitetty varmasti liikkumattomaan koukkuun tms? Ja koska vaihtoehtoja on vaan kaksi, niin aika usein ennustus osuu kohdalleen.

Kokeilin juuri, mutta sormus ei liikahtanutkaan! Olenko liian skeptinen?

Mulle on noin 10 vuotta sitten tehty tuo ennustus, ja silloin näytti kolmea poikaa. Mitenkä on matkan varrella voinut muuttua?

mutta liikkeet on mennyt niin päin, että tytöille heiluria ja pojalle ympyrää. Tosin itse nainen ja oman pään päällä se tekee heiluria. Plazan keskusteluista katsoin, että pitäisi ensin koittaa oman pään päällä, että kumpaa liikettä tekee ja sen mukaan ennustus tehdä. Eilen kaveri teki minulle itselleni testin pääni päällä, ja tunsin sormuksen alkavan liikkua jo ennen kuin tiesin sen liikkuvan. Päästäni nousi jotain ylöspäin ja kysyin sitten, että liikkuuko ja kaveri sanoi sormuksen liikkuvan. Sen jälkeen ranteen päälle ja näytti tähän mennessä juuri oikein tyttö, tyttö, poika, nämä peräkkäin ja niin on tullutkin, sitten pitkä tauko (tässä vaiheessa kuopus 1 v). Tauko kestää 60-65 sekuntia (7 kertaa testattu: itse pitänyt, mies pitänyt ja kaveri pitänyt sormusta...). Sen jälkeen vielä tyttö, tyttö, tyttö ja poika. Sitten sormus pysähtyy eikä lähde 2 minuutin odotuksenkaan jälkeen liikkeelle. Että näin meillä :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat