Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Minkä ikäisenä teillä tuli ensimmäinen sana? Meillä on nyt tavuja alkanut löytymään ja kovasti niitä harjoitellaan (tyttö ihan kohta 9 kk)..

Äiti odottaa jo kovasti että saisi kuulla sen ihanimman sanan tyttären suusta (äiti). Eli ihan mielenkiinnolla kyselen että mihin aikaan voisi jo meidänkin neiti sen sanoa ja äiti " kuolla" onnesta.. Varmaan tulee kyyneleet silloin silmiin :)

Kommentit (4)

Meillä poika 5kk2vk. Minä itse ja monet muut ovat olleet kuulevinaan, että poika sanoisi äti. Nostaa kädet ilmaan minua kohti ja sanoo äti. Uskon kyllä ennemmin siihen että se jokellus saattaa vain kuulostaa ihan siltä kun sanoisi äti kun jolkeltaa jotain gägäägäättätätt.

Poika muutenkin kehittynyt nopeasti. Alkoi kääntymään 2kk,

4kk ekat hampaat. Siitä viikon päästä alkoi ryömimään ja vähän ajan päästä nousi kontilleen. Nyt lähes konttaa ja nousi istumaan ensi kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä poika sanoin ekan sanansa 7½kk ikäisenä ja se oli äiti... tai pikemminkin äittä!! Kyllä oli sillon tää mamma very happy!!! =)

mama_84:

Lainaus:

Meillä poika sanoin ekan sanansa 7½kk ikäisenä ja se oli äiti... tai pikemminkin äittä!! Kyllä oli sillon tää mamma very happy!!! =)

En nyt sillä että epäilisin teidän lasten oikeasti äitiä tarkoittaneen, mutta mistä olette tienneet että sanoi (ja tarkoitti) ihan tosissaan ÄITI, eikä vain vahingossa yhdistellyt tavuja...??

Tuntuu hullulta, että tuo meidän kohta 7kk poika muka sanoisi jo kohta ensimmäisen sanansa. Miten hän voi tietää mitä mikin sana edes tarkoittaa!?! :0 No, oon mä kuullu että jonkun 5kk vauvakin on jo sanonu ekat sanansa, että kyllä mä enempi tohon 7kk ikäsen ekoihin sanoihin uskon! :D

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat