Vierailija

Kommentit (10)

välinehuoltoon. Huollat myös erilaiset höylät ja pistoolit siihen kuntoon, että ne vaan välinehuollossa laitetaan autoklaaviin. Leikkurissa myös autoklaavaat itse pienet pikaiset instrumentit ja esim. proteesit.

Välinehuollossa peset, tarkistat ja kokoat leikkauskorit yms. siihen kuntoon, että ne klaavataan. Sen jälkeen ne tarkistetaan.

Työ on erittäin vastuuullista! Sun moka jos välineistä tarttuu joku pöpö. Kaikissa sun kättes jälkeen menevissä koreissa on sun nimi..joka säilyy leikkauksien loppuun asti ja liitetään papereihin.

Kivaa työtä, opiskelu yleensä esim. työllisyyskurssituksena. Opiskelu jokapäiväistä noin 11 kuukautta.

Palkka alussa 1200 egee 5 kuukautta, sen jälkeen nousee liki 1400. Yleensä kaksivuorotyötä ja päivystys joissakin sairaaloissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

laboratoriomestari tai laboratorionhoitaja. Siis näin meillä, kun on vain tämä yksi välinehuoltaja joka palvelee kolmen laboratorion tarpeeseen. Tarkkuuttaa vaativaa on, palkka ei ole kummoinen. Oppisopimuskoulutksesta en tiedä...

Peruspalkka mulla 1860e+ Ikälisät. työskentelen keskitetyssä välinehuollossa,Keskussairaalassa aamu ja iltavuorot. ei viikonlop.työpisteet vaihtelevat viikottain tai päivittäin. Kaikki koneet toimivat tietokone pohjaisesti. Työ vaatii tarkuutta ja hyvää aseptiikan tuntemusta.On pieniä silmäinstrumentteja sekä isompia gynegologisia. Kaikkea mitä nyt vaan voi kuvitella sairaalassa tarvittavan potilaan hoidossa käytettävän. Ne pitää olla puhtaat, kunnossa ja sterileitä.Työn kuva on moninainen, ei sitä tässä voi kertoa.Koulutusvaatimus, välinehuoltajan tutkinto.

Peruspalkka mulla 1860e+ Ikälisät. työskentelen keskitetyssä välinehuollossa,Keskussairaalassa aamu ja iltavuorot. ei viikonlop.työpisteet vaihtelevat viikottain tai päivittäin. Kaikki koneet toimivat tietokone pohjaisesti. Työ vaatii tarkuutta ja hyvää aseptiikan tuntemusta.On pieniä silmäinstrumentteja sekä isompia gynegologisia. Kaikkea mitä nyt vaan voi kuvitella sairaalassa tarvittavan potilaan hoidossa käytettävän. Ne pitää olla puhtaat, kunnossa ja sterileitä.Työn kuva on moninainen, ei sitä tässä voi kertoa.Koulutusvaatimus, välinehuoltajan tutkinto.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat