Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Sattuisko täällä olemaan joku, joka tietäisi mikä minua vaivaa?

Noin viikon verran tätä on jatkunut, mutta ei joka päivä. Tulee pissahätä, käyn pissalla, mutta sen jälkeen se pissahätäolo ei lähde pois?? Tuntuu kuin olisi tosi kova hätä, kauheasti painetta rakossa, mutta vaikka istuisin 2 tuntia vessassa, ei tule enempää. Silloin kun pissa tulee, se ei kirvele eikä mitään, tulee vaan ehkä vähän " vaikeammin" kuin yleensä. Muuten tämän kanssa voisi elää, mutta kun ei saa öisin nukuttua, kun koko ajan tuntuu, että on kauhea pissahätä!

Tietäiskö joku mitä tämä on, vai pitäiskö mennä suoraan lääkäriin vaan?

Kiitos neuvoista!!

Kommentit (8)

Jestas miten nopeasti tuli asiallisia vastauksia, kiitos paljon!

Menenkin nyt heti kylpyyn juomaan appelsiinimehua, toivottavasti se auttaa. t.ap

PS. Toivon tosiaan, että kyseessä on " vain" virtsatieinfektio, eikä mikään klamydia, huh! Olen yksinäinen sinkku, ja siitä kun olen viimeksi harrastanut seksiä, on niin kauan aikaa, että ei tullut sukupuolitauti mieleen mitenkään. Voiko klamydia piileskellä ilman oireita kuinka pitkään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kotikonsteina kokeile juoda paljon, erityisesti c-vitamiinipitoista esim.appelsiinimehua ja karpalomehu on tosi tehokasta. Se neutralisoi virtsaa ja tulehdus saattaa mennä kotikonstein ohi. Myös istumakylvyt on hyviä ja auttaa.

Mulla meni noilla konsteilla ihan tässä vasta tulehdus ohi, neuvoivat terkkarissa just kokeilemaan noita ennen kuuria. Mutta jos jatkuu pahana, niin soita heti terkkariin - ettei nouse tulehdus ylemmäs.

Ja tosiaan joskus sen voi saada kotikonstein veke, mutta jos bakteerit pääsee nousemaan tarpeeksi ylös niin sitten kyllä tarttet antibioottikuurin.

Mä oon joskus lähtenyt jopa keskellä yötä dextraan kun olo on yhtäkkikä tullu sietämättömäksi. Pyydä 2 reseptiä jos meet lääkäriin niin on sitten seuraavaa kertaa varten lääke kotona valmiina.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat