Seuraa 

Eilen käytiin sitten hakemassa kaksi pikkuista mukaan matkaan. toinen 1-luokkaa, toinen2-3. Nyt sitten vaan jännätään ja odotellaan kuinka käy. Maha on vielä hieman kipeä istumaan käydessä ja kävellessä, mutta eiköhän tämä tästä.

Kuinka kauan olette käyttäneen lugeja? mulle sanottiin että käytä loppuun jos testi positiivinen. eli kun punktiopäivän iltana ne aloitin niin ne riittää 30 päivää!

Onkos täällä muita samassa aikataulussa meneviä? Olis kiva pinoutua että sais vähän tukea kanssa piinailijoista!

hauskaa viikonloppua!

saanamaaria pp1

Kommentit (6)

Meillä oli sama tilanne pari vuotta sitten. Toinen ivf oli menossa ja plussa tuli! Lugeja käytin vain 5pv plussatestin jälkeen. Pelkäsin kovasti että se on liian vähän aikaa, vaikka lääkärit vakuuttelivat, että se riittää. No, riittihän se sitten. Terveet kaksoset, tyttö ja poika, syntyivät!

Toivon todella, että te kaikki tällä palstalla piinailijat saisitte mahd. pian oma nyytin. Muistan niin hyvin sen lapsettomuuden tuskan. Varsinkin nyt taas kun vauvakuume alkaa vaivata...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

oNNeA, oNNeA, oNNeA!!!!!

Plussa säteitä++++++++++++++......

Minä kävin hakemassa kesiviikkona YHDEN kyytiläisen masuun. Tässä jännätään kovasti miten käy....

Raskaustestin me tehdään ma 20-03-06.

Tämä on meille eka kerta. Mulla oli kuusi munasolua josta " selvisi" vain tämä " kyytiläinen" . Eli pakkaseen ei saatu yhtään...#nyyh# Aloitettiin kuulema liian pienillä hormooneilla?!?! ja miehelläni oli vain 2% hyviä siittiöitä...#glumps#...

Mutta toivotan PALJON ONNEA sinulle/teille...toivon että kaikki menisi PAREMMIN kuin HYVIN!!!! Voitais " piinailla" yhdesä!?

Terveisin: K@ksonen

olen itse aina pohtinut samaa, että miksi eri hoitopaikoista annetaan erilaisia ohjeita. Itsellä on aina käsketty lopettamaan lugejen käyttö heti, jos plussaa tulisi. Jossain taas käyttöä jatketaan useampi viikko plussan jälkeen. Ei kai niiden käytöstä ole mitään haittaakaan, tai miten ne sitten vaikuttaa..Oisko jollain tieteellistä tietoo..?

Jokatapauksessa paljon vahvoja plussasäteitä sinne++++++++++!

Tervetuloa joukkoomme tuonne ivf/icsi vko 10 -pinoon; siellä on muitakin, jotka ovat saaneet matkustajia kohdun perukoille viime viikolla!

WAW ja kaksi käpystä, pp6

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat