Vierailija

On niin paha olla! Vielä kun on tuo 8-kuinen vauva, jota en just nyt jaksaisi hoitaa ollenkaan. Tekisi mieli vaan vetää kännit.

Auttakaa ja helpottakaa mun oloa.

Sivut

Kommentit (36)

Itke itkus ja sure sitä mitä sulle on tehty. Siitä huolimatta se olet sinä, joka voi illalla painaa päänsä tyynyyn hyvällä omallatunnolla. Keskity itseesi nyt ja vauvaasi. Jonain päivänä käy näin ihanasti sinullekin...

petetty

Vierailija:

Lainaus:

Itse en pystyisi jatkamaan asian kanssa ,mutta näkökantoja on monia.Mies ei kunnioita sinua,jos tekee noin ja kunnioitus on taas yhtä kuin rakkaus.En usko,että tuollaista ihmistä voi mitenkään muuttaa.

Miehesi ei ole sinua eikä teidän perhettä ansainnut, joten pihalle moinen mies heti! Jos vaikka esim. vanhempasi asuvat lähellä, niin muuta muutamaksi päväksi välittömästi sinne lapsesi kanssa, ota aikaa itsellesi ja vaikka vedät ne kännit. Ja kun vähän saat asioita selvitettyä omassa päässä, niin alat tekemään lopullista eroa (kumpi jää asumaan asuntoonne, tavaroiden jaot jne.)

Mutta takaisin älä miestäsi ota, hänellä ei ollut mitään oikeutta särkeä sinun sydäntäsi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vauva on maailman tärkein ja ainoo iloinen asia, mutta en nyt vaan jaksaisi sitäkään. En saa ainakaan ketään tuttavaa apuun. Itkettää koko ajan.

ehkä elämä voittaa vielä joskus. Lähden kohta vanhempieni luokse ja oon siellä niin kauan kunnes mies häipyy kamoineen meidän yhteisestä kämpästä.

Mies sanoi JOKA päivä rakastavansa mua ja suurin piirtein palvoi mua. Mäkin rakastin miestäni rajusti ja siksi tämä sattuu niin paljon. t:ap

Onko sinusta sitten parempi jäädä naurunalaisena pellenä tuollaiseen suhteeseen jossa sinua pyöritetään 100/0?

Tää on vaan tosiaan mun mielipide, mutta minusta kosto on suloinen, ja aivan oikein sille sialle- siinähän rypee sitten itsesäälissään jonkun aikaa. Ja ap. on täysin oikeutettu tekemään näin, antaakohan mies anteeksi?

Ainakin ehkä kannattaisi antaa tilanteen nyt hiukan rauhoittua ja ottaa etäisyyttä mieheen. Sitten voisi ehkä kokeilla, että toimisiko yhteiselo kuitenkin ja voisiko vielä parisuhdetta rakentaa uudesta lähtökohdasta. Terpia, avioliittoleiri tms. saattaisi auttaa. Saisitte molemmat sanoa ääneen kaiken ja mukana olisi vielä " erotuomarikin" .

" Kamat kasaan ja pois" voi olla hätiköityä. On miehiä, jotka tekee virheen kerran ja oppii siitä. Ehkä miehesi on sellainen?

Tosin, jos avioliitossa on joku joka kaihertaa muutenkin, voi olla helpompi vaan antaa periksi.

Tämä on ihan faktaa, että suuri osa katuu hätiköityjä päätöksiä.

Sinulla ei oikeasti ole kiire. Odota kuukausi, tarvittaessa kaksikin. Koita jutella vielä miehesi kanssa syistä, jotka ajoivat tähän. Siis jos parisuhteesi sinusta on edelleen pelastamisen arvoinen.

Mutta samaa mieltä.

Toisen erehdys ei oo koston arvoista. Parisuhteen pitää pohjautua luottamiseen, rakkauteen ja anteeksi antamiseen. Kostolla nyt ei voiteta mitään.

Mää en edes näkisi pointtia harrastaa jonkun kanssa seksiä vaan toisen " kiusaksi" . Tuskin pettäjäkään harrastaa seksiä kiusaksi. Ja jos seksiä katuu ja on valmis panostamaan vanhaan parisuhteeseen niin sillon mun mielestä ollaan aikas vakaalla pohjalla ja suhteella on hyvät mahdollisuudet vaan parantua ja tulla vahvemmaksi.

Mää oon ollu joskus valmis jättään mieheni toisen miehen takia ja kun oma mies sanoi ettei halua mun lähtevän niin jäin kotiin enkä muuttanut erilleen ja asiaa puhuttiin ja puhuttiin. Nyt ollaan rankan kokemuksen rikkaampia ja yks ongelma rikkaamia. Pahemmin olis voinu mennä jos olis lähteny toisen matkaan!!

jatkaa. Se nainen vahviste sen myös että hän olisi halunnut muuttaa yhteen mieheni kanssa. Olen kostonhaluinen tyyppi joten kun sain selville soitin tämän naisen aviomiehelle ja kertoin. Sitten kostin ja petin mieheni sen kaverin kanssa kun vielä olin shokissa. Elämä oli kyllä niin sekaista siihen aikaan. Sisimmässä tiesimme kyllä molemmat mieheni ja minä että emme voineet elää ilman toisiamme. Puhuimme ja itkimme mentiin kaikki yksityikohdat läpi. Mies muutti pariksi kuukaudeksi pois mutta emme voineet pysyä erossa toisitamme, tavattiin melkein päivittäin. Nyt siitä on 11 vuotta ja yhdessä ollaan ja lisää lapsia ollaan saatu. Ollaan onnellisia ja ylpeitä siitä että ollaan ongelmien huolimatta yhdessä. Helppoa se ei ole ollut ja paljon töitä suhteen eteen on tehtävä. Tiesimme molemmat mitä olimme menettämässä ja osaamme nyt arvostaa sitä mitä meillä on eikä uskalleta riskeerata sitä sillä ruoho ei ole vihreämpää aidan toisella puolella. Meillä rakkaus voitti ja siitä olen kiitollinen.

Itse en pystyisi jatkamaan asian kanssa ,mutta näkökantoja on monia.Mies ei kunnioita sinua,jos tekee noin ja kunnioitus on taas yhtä kuin rakkaus.En usko,että tuollaista ihmistä voi mitenkään muuttaa.

Minua petettiin,kun olin raskaana ja mies lähti kävelemään suhteesta omasta tahdosta ja näin jälkeenpäin voin sanoa,että onneksi.

Nyt minulla on mies,jonka kunnioitus on kohdallaan.Tsemppiä ap.Saat vauvasta iloakin,eikö vaan?Saisitko jonkun hoitamaan vauvaa välillä,että voisit vapaasti purkaa pahaa oloasi.

eli haet eroa ja ehkä niin tapahtuukin, mutta rakastatte edelleen toisianne ja alatte suhteen uudelleen...Aika yleistä.

Usko pois, pettäminen on tosi yleistä.

Tutkimuksissa naiset kertoo kyllä totuuden että ovatko pettäneet vai ei. Mutta miehet ovat enemmän kiistän pohjalla..Mitään eivät myönnä..Oli sitten kyseessä tutkija tai oma vaimo

Jos kerta ennen oli asiat hyvin. Siinähän voisitte yhdessä pohtia, että miksi tähän tilanteeseen on tultu ja miten tästä eteenpäin. On olemassa pariskuntia joista toinen on joskus hairahtanut, mutta he ovat keskustelleet asiasta ja tehneet paljon töitä suhteen eteen ja selvinneet kriisistä.

Saattaapa neuvoni olla vääräkin koska en tunne sinua, enkä miestäsi. Ajattelin vain, että kannattaako heti heittää kaikkea yhteistä hukkaan.

Mulle on käynyt vähän vastaavanlainen tilanne erään juopon kanssa.. Erään tuttavan mies oli aivan ympäripäissään ja luuli minua tyttöystäväkseen vaikka ollaan ihan eri näköisiä, eikä millään tajunnut sitä vaikka kuinka yritti selvittää...

Mutta on tuo mieheltäsi silti anteeksiantamaton teko, kun teillä on vielä noin pieni lapsi. Koita jaksaa, asioilla on taipumus kuitenkin kääntyä aina parhain päin, vaikka ne olisivat kuinka huonosti. Voimia =)!!!

Sittenhän ap olisi yhtä alhainen kuin miehensä. Ihan samaa alaarvoista käytöstä.

En suosittele kostamista. Parempi kosto on nousta asian yläpuolelle eikä missään nimessä itse syyllistyä moiseen. Itsetunto säilytettävä ja itsekunnioitus. Kostoksi sänkyyn menemisellä hajottaa vaan itseään ja moraaliaan

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat