Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

En saanut sairaalassa tarpeeksi opastusta ja vauva ei ole oppinut oikeaa imuotetta. Pumppaan maitoa, mutta en saa omaa tuotantoa lisättyä samaa tahtia kun vauvan ruokahalu kasvaa ja joudun jo antamaan lisäksi korviketta.

Onko peli jo menetetty?

Suunnilleen kerran päivässä oon yrittänyt rinnasta suoraan, mutta vauva vaan puree ikenillään (mun mielestä) ja nuolee maidon nännin päästä sen mitä siitä itsestään heruu. Ja suunnilleen 5 min jaksaa sitä ennenkuin alkaa hermostumaan.

Mulla on aika matala nännin pää ja rintakumillakin oon kokeillut, mutta ei sekään oikeen auta =(

Kommentit (6)

mutta meidän esikoinen syntyi pienenä keskosena (alle 1500g) ja hän oli 5viikkoa ennen kun sain ensimmäisen kerran imettää... Ensimmäinen imemiskerta oli huimat 4ml ja siitä päivä päivältä se kuitenkin lähti käyntiin, ja kun kotiin päästiin oli poika täysin rintalapsi ja pullot viskattiin pois...

Ilmeisesti täysiaikaiset vauvat hylkivät helpommin rintaa jos ovat pullolle tottuneet/oppineet... mutta keskoslasten vanhempien kanssa kyllä kuulee että " vanhakin" vauvaa oppii vain rinnasta syömään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

stukihenkilön ja soitat hänelle tai pääkaupunkiseudulla saat ihan ammattilaisapua

www piste silkkipää piste fi

lähimmän imetystukihenkilön löydät

www piste imetys piste fi

Valtakunnallinen imetystukipuhelin 041-528 5582

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat